Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik sluit me ook aan 1e ronde 2e kindje , 8 juni NOD .. al een vroege test gedaan deze was negatief.. nog geen symptomen dus ik verwacht gewoon ongesteld te worden
@ SO is het niet nog wat vroeg voor een test? Je nod is toch pas over 5 dagen?@ Dwaallichtje volgende maand krijg ik voorrang voor een hsg omdat er deze maand nog geen plek was. Daarna 6 maandjes wachten voor eventueel iui maar ze zeggen dat als je gewoon vruchtbaar bent je meer kans hebt op een spontane zwangerschap dan met iui dus ik weet het nog niet zo goed...@r1988 wat heftig zeg van je miskraam? Met hoeveel weken was dat?
Klopt helemaal hoor girafje heb weinig geduld oeps ? dus ik had de 6 dagen van te voren test gedaan maar deze was negatief, maar las ook veel online dat deze niet betrouwbaar zijn dus ik ga nu echt wachten tot maandag.. tenzij ik ongesteld word natuurlijk..
Ondertussen al 4 dagen overtijd volgens de kalender. Als ik juist zat met mijn eisprong. Als het toch later is gebeurd zal het een maand wachten zijn. Nog steeds geen menstruatie. ..