NOD juni

Proficiat aan alle die positief hebben getest :) en veel succes voor de wachtenden. Ik ga nog wachten tot het weekend om nog eens te testen. 

@mamatanny ik ga het vrijdag nogmaals doen ik heb de teksten van sensitest nog liggen maar ik ga die Kruidvat er maar bijhalen! 
bedankt voor het meeduimen?

@girafje ga ik zeker doen! Zal vrijdag laten weten wat de uitslag is.. spannend er is misschien nog een kans en anders ben ik pas net begonnen gaan we gewoon door!☺️

@liesjex nee geen ovu test gebruikt. Hen het altijd heel regelmatig. 
@girafje met 4 weken en 3 dagen. Maar voor mijn zoontje ook 3 miskramen gehad. Had gehoopt dat het nu misschien in 1x goed zou gaan.  Maar tevergeefs. 
Ik zit nu op dag 14. Heb cyclus van 27 dagen. 

Ik doe voor de 1e keer mee. Ovulatie lag rond 24 / 25 mei. Sinds die tijd bijna iedere dag misselijk, buikpijn, in het begin hoofdpijn. Soms ook in de nacht even misselijk wakker worden.

Ik wist niet dat dit je zo iedere dag bezig kan houden zeg, pffff. 8 juni is mijn NOD. Nog heel eventjes ?

Poeh, tijdje niet geweest! Gefeliciteerd voor degenen die positief hebben getest!
Silasv, R1988 en LiesjeX, hopelijk is het voor jullie weer snel raak en gaat het dit keer allemaal goed, het is jullie gegund!
Voor alle anderen op het wachtbankje, succes met wachten!
Hier alweer op de helft. Morgen 8dpo, en tot en met zaterdag lekker druk, en zondag is het dan alweer 11dpo! Vorige keer werd ik op die dag ongesteld. Hopelijk blijft het nu wat langer uit, of blijft het helemaal weg :)
Ik ben er dit keer echt nog heel relaxed onder, voor ik het wist zat ik alweer op de helft! Hopelijk kan ik die rust vast houden :D
Lukt het dit keer weer niet, dan heb ik wel mooi de kans op m'n nieuwe menstruatiecup uit te proberen :D.
Laten we hopen dat het weer een vruchtbare maand is! 

Terug
Bovenaan