NOD juni

Hi iedereen, na veel wikken en wegen toch besloten weer vol voor een baby te gaan. Mijn cyclus heb ik niet helder in kaart, maar zoals het er nu naar uit ziet is mijn NOD 22 juni. Ik begin weer vanaf ronde 1 (eerste kindje)

Hallo dames! 
Wat is het al een lang topic geworden! Ik kan al jullie namen niet meer helemaal onthouden, ik ben ergens vlak na het begin aangesloten met NOD 8 juni maar ik kon me gisteren niet meer inhouden en heb een vroege test gedaan.. en ik dacht echt dat het niets zou zijn daarom wilde ik van de stress af zijn. Blijk ik twee streepjes te zien..! Ik had dit nu nog niet verwacht en heb het gelijk tegen mijn vriend verklapt, achteraf beetje spijt dat ik hem niet heel erg heb verrast ipv meteen eruit flappen maarja eerste emotie en gewoon niet over nagedacht dat het weleens echt raak kon zijn. Als alles goed gaat krijgen we dus een broertje of een zusje in februari 2021 :))
ik vind het wel een beetje naar om hier zo blij te doen want er zijn er zo veel die nog wachten en doorgaan en ook die miskramen hebben gehad. Ik heb er veel aan gehad door mee te lezen op het forum en jullie reacties te krijgen dus vandaar ook naar jullie toe: heeeeeel veel succes met wachten en volhouden en zeker ook de moed erin houden en het blijven gezellig maken natuurlijk ;-)) 
groetjes van een hele prille blije gup :) 

@sylvestertje, spannend hoop dat het raak is deze maand? ik had die rust ook ten opzichte van vorige maand, misschien is dat een teken ?
@petunia gefeliciteerd met de positieve test, ik heb het zelfde alleen, vind ik het nog allemaal spannend omdat ik ergens heb gelezen dat voor nod testen nog een beetje onzeker is (Weet niet of dat klopt) , dus ik wil met NOD nog maals testen en durf dan pas echt te geloven dat het gelukt is ☺️
Voor alle dames die wachtende zijn heel veel succes ?

@Girafje: Veel getwijfeld, is dit wel het juiste moment, etc. Het was niet eens per se echt onderbouwd. Ik heb een relatie van 10 jaar en wonen samen in een gezinswoning in een mooie wijk, etc. Bovendien wil ik dolgraag moeder worden, dus eigenlijk geen reden om het níet te doen zou je zeggen. Maar toch de twijfels. We zijn er meerdere keren een paar maanden voor gegaan. Elke keer als ik dan een negatieve zwangerschapstest had, was ik teleurgesteld maar direct was ik ook een soort van opgelucht, want ik schrok van het idee dat ik dus 'zo ineens' zwanger kon zijn.

Terug
Bovenaan