NOD juni

@daniexx Bij een eerste is het altijd spannend omdat alles nog nieuw is

Hai, Ik heb een vraagje. Na vorige ronde ver overtijd te zijn geweest ben ik nu voor het eerst bezig met ovulatie testen. Ben me er nog in aan het verdiepen. Ik had 3 dagen op rij een lichte streep bij mijn ovulatie test. Deze middag een iets donkerdere lijn maar nog steeds niet zo donker als de controle lijn. Nou teste ik net weer en ik had weinig tot niks gedronken in de middag en niet geplast. Dus ik dacht dat moet dan de knaller zijn. Maar die is eigenlijk een stuk lichter dan die van vanmiddag. Normaliter Is mijn cyclus tussennde 27 en 31 dagen. En zit nu op dag 15 dus zou kunnen dat ik nu ongeveer mijn eisprong zou moeten hebben. Of is mijn eisprong al geweest aangezien die nu weer afloopt. Maarja heb ook geen knaller gehad. Lastig lastig..
Test met de actiontesten.  Misschien dat iemand hier al wat meer ervaring heeft met ovulatie testen en mij kan helpen.  Dankjewel alvast:)

Rond de eisprong zou ik cb doen met een smiley dan weet je het zeker 

De LH waarde kan een beetje schommelen, gewoon door blijven testen! Ik had met een cyclus van 30 dagen de knaller pas op dag 19, dus het kan nog :)

Yes! Hier vanochtend mijn tempstijging gezien. En die stijging komt bij mij meestal 3 dagen na ovulatie dus dat klopt precies met wat ik dacht. En ik heb tenminste weer zeker een eisprong gehad. 12 juni wordt het spannend omdat ik vorige keer (mogelijk nog door borstvoeding) een erg korte luteale fase had. Maar 16 juni pas de 14DPO. Ik vind het wachten nu alweer moeilijk!

Wat fijn dat er weer positieve testen zijn! 
Zelf ben ik sinds dinsdag begonnen met ovulatietesten. De afgelopen dagen was er nog geen streepje te bekennen, dus dat wordt nog even doortesten. 
Ik verwacht mn eisprong rond zondag. Dus een dezer dagen komt er (hopelijk) een knaller! En zo niet, dan gaan we nog doortesten.
Succes voor iedereen ??

Hallo! 

ik meld me ook even aan! 
Sinds kort gaan we opnieuw voor een 2de kindje na jammer genoeg een miskraam in februari. 
Ovulatie was 1 juni, dus zit ook op het wachtbankje ! Alleen nu al een heel sterk gevoel dat het niets is, pas 4 DPO ... 

Weet een hoop nieuwe zo te lezen! En positieve testen, gefeliciteerd voor degene met een positieve test!
Ik al op de helft van het wachtbankje het schiet op moet ik zeggen. Veel werken wat afleiding geeft! Nou heb ik op 1 of andere manier heel sterk het gevoel dat het gelukt is ? mag ook wel is na 1.5 jaar! Ik heb sinds gister krampen en last van m'n darmen. En net bij het plassen wat slijm en heel licht een beetje bloed op 't papier.. Ik heb eigenlijk altijd weinig klachten in die twee weken dus wie weet is het nu echt zo! Anders doet m'n lichaam wel weer heel raar ?

Terug
Bovenaan