NOD juni

@Suusx, ik hoop het echt voor je!
Hier morgen alweer 10dpo. Ik wil eigenlijk wel voor NOD testen, maar hoop dat ik kan wachten tot maandag (12dpo). Maar misschien laat ik me toch verleiden tot een test op zondag :)

Houdt iemand van jullie zijn temp wat bij na ovulatie ? Mijne was dinsdag 37.2 en vandaag 37.6-37.5 weet niet goed hoe ik dit moet interpreteren ?

@Suusx ik hoop het echt voor je, rommelende darmen kan idd goed een teken zijn, had/heb ik ook een beetje last van 
@sylvestertje wat spannend, dit weekend ? zal ook voor jouw duimen 

Ik hou geen temperatuur bij, dus kan je er niet mee verder helpen!
Bedankt MammaTanny! 
@Suusx: Nee ik voel nog niks! Voel me bijzonder goed eigenlijk, geen klachten. Dus ook niks wat ik probeer te interpreteren.
1e ronde met ovulatietesten op 9dpo ongesteld 2e ronde met 11dpo.. Nu voel ik nog niks en dat is dus sowieso al goed nieuws!
Het is dus echt afwachten :D. Een langer luteale fase zou ik ook al voor tekenen. Maar begin nu ook wel lichtelijk nieuwsgierig te worden:D

Gebruiker ik hou mijn temp bij. 37.2 lijkt mij een redelijk normale temp na ovulatie. Voor sommigen is hij minder hoog, maar dit lijkt mij niet raar. 37.5 lijkt mij wel hoog . Geen verkoudheid oid? Het is in ieder geval niet zo dat hoe hoger de temp is hoe meer kans op zwangerschap ofzo. 

[quote quote=10328956]
Gebruiker ik hou mijn temp bij. 37.2 lijkt mij een redelijk normale temp na ovulatie. Voor sommigen is hij minder hoog, maar dit lijkt mij niet raar. 37.5 lijkt mij wel hoog . Geen verkoudheid oid? Het is in ieder geval niet zo dat hoe hoger de temp is hoe meer kans op zwangerschap ofzo.
[/quote]

Toeme! Had ik een sprankeltje hoop dat dit misschien een symptoom kon zijn :) 

Hallo dames,  daar ben ik weer, vorige maand zat ik in groep NOD mei, helaas negatieve test en werd daarna ook flink ongesteld. Dit is mijn 3e ronde, vorig jaar 2 keer over een bbz meegemaakt waarvan beide keren operatief verwijderd(gelukkig nog 1 goede eileider over).  ik verwacht 7 juni mijn NOD, ben bewust niet eerder op het forum gekomen nu omdat ik er anders teveel mee bezig ben en ik mij niet kan concentreren op andere dingen. Gelukkig ging het snel en hoef ik dus nog maar 2 dagen te wachten. Tot nu toe nog geen bloeding gehad, vorige maand had ik 5 dagen van te voren licht bloedverlies en zette het daarna door in alle hevigheid.  voor alle dames met een positieve test, van harte gefeliciteerd! ❤️ En succes voor alle dames op het wachtbankje? Hoop voor ons allemaal dat het raak mag zijn.. ?    liefs... 

Terug
Bovenaan