NOD juni

Vandaag ongesteld geworden, dus we gaan door naar ronde 2 en NOD in juli.
ben wel te weten gekomen dat ik dus een kortere lutaele fase heb nooit geweten zo leer je, je lichaam wel kennen
gefeliciteerd aan de dames met een positieve test en succes voor de dames die nog af wachten! 

Nog steeds geen menstruatie,  dus wss door de stress dat ze niet doorkomen? Kan het zijn dat ze gewoon een maand overslaan?

Minimama, lijkt me gek dat het gewoon een maand overslaat? Misschien een langere cyclus deze maand?
Ik ben deze maand begonnen met ovulatie testen. De afgelopen dagen liep het streepje niet echt op, gister in een keer een knaller. Dus ik denk gister of vandaag mijn ovulatie? Ik test voor de zekerheid nog maar eventjes door vandaag en morgen. En dan maar weer afwachten...

Appeltje. Mag ik vragen wat normaal jouw cyclus is en weke dag je de knaller had? Ben ook bezig met ovulatie testen maar al 5 dagen een duidelijke streep maar wel lichter dan controle dus vandaar deze vraag. Normaal cyclus 27/31 dagen en nu dag 17

He! Ik meld me hier ook.. Ik zag al wat berichtjes van meerdere die op het wachtbankje zitten. Mijn NOD is 14 juni, dus nog iets meer dan een weekje wachten..  Hopelijk dit keer raak.

Ik heb al een dochter van bijna twee en al meerdere pogingen gedaan voor een tweede. 
Deze keer voor het eerst met ovulatietesten wat heel duidelijk was. Gaf me wel iets meer rust dan zonder. Mijn cyclus bleek niet 29 dagen maar laatste twee keer 26 dagen te zijn. 

Misschien een knullige vraag, maar als ik vandaag een ovulatie voel/merk, is het dan te laat om vanavond te 'klussen'? Ik weet namelijk niet precies hoe mijn cyclus is en wanneer mijn ovulatie is, maar het lijkt er op dat die dus nu is. Ben ik nu te laat of heb ik nog 'kans' haha? 

@Daniee XX ik zou het gewoon gezellig maken vanavond. Ik heb ergens gelezen dat het 12 uur lang vruchtbaar is en dat het een paar uur duurt voordat de zwemmers arriveren. Dus er is volgens mij wel nog een kans!

Hier ook op het wachtbankje. Zondag 31 mei had ik een positieve ovulatietest. Gister op dag 5 na eisprong en vandaag op dag 6 wat kramp onder in mijn buik...... Volgende week zondag mijn NOD. Wachten duurt zo lang....

Terug
Bovenaan