NOD juni

Ik ben 20 april gestopt met de pil. Er vanuitgaande dat het deze maand niet zal lukken, ik moet 18 mei weer ongesteld worden en van dan kan ik beter mijn cyclus gaan bijhouden. 
Mijn zoontje is 2,5 jaar en wij zijn nu helemaal klaar voor nog een kindje.

@petunia, ik gebruik cb twee dagen ze zijn al zo belachelijk duur! Ik doe nu dan een goedkope ovulatie test en als die positief is nog een cb voor de zekerheid zo kan je er iets langer mee doen. 

@SuusX dankjewel. Dat is inderdaad een goed idee om de staafjes te sparen. Zo houden we ons wel bezig ;-)
@Lola Leuk dan heb je je NOD dag ook ergens in juni denk ik? Als je al regelmatig bent. Succes ook :)

Hoi allemaal, ik doe ook graag mee. Vandaag ongesteld geworden dus op voor de volgende ronde. Ik denk dit keer voor het eerst met ovulatietesten.
Ben in de 5e ronde voor tweede kindje, heb al een dochtertje van 14 mnd.
Succes allemaal, dat het maar een vruchtbare periode mag zijn!

Ik gebruik de ovulatietesten van de action die zijn bij mij erg duidelijk met de piek en knaller. Zijn ook lekker betaalbaar, 5 stuks voor 2,49. Ik vind de clearblue echt schrikbarend duur :)
Deze ronde ga ik ze ook weer gebruiken. Hopelijk de eisprong nu weer iets eerder. (fitbit gokt op 17 dagen) Afgelopen keer was op dag 20 daarvoor 22 en daarvoor op dag 35+ (mijn luteale fase is wat korter).
Vanwege mijn superlichte menstruatie ga ik deze ronde tarwekiemolie gebruiken. In het kader van baadt het niet dan schaadt het niet. 
Voor als het niet raak is heb ik nu een menstruatiecup gekocht. Lijkt me handig, ook voor een stuk inzicht in de heftigheid :)
Ik duim voor jullie allemaal! 

@Sylvestertje ik heb in ieder geval goede ervaringen met de menstruatiecup. Alleen al met de karma ervan. Vorig jaar toen ik er één had gekocht werd ik niet meer ongesteld omdat ik juist toen zwanger bleek!

Ugh, hier al 4 dagen last van een zwaar gevoel in de onderbuik. Alsof mijn baarmoeder naar beneden is gezakt. Had ik de vorige keer met ontpillen niet en is echt heel onprettig ? Kan er ook nog wel bij samen met pijn in onderrug en die misselijkheid ?
Wij doen overigens niet aan ovulatietesten, nooit gedaan ook. Om de dag seksen en een keertje extra als we daar zin in hebben ?
Toen we voor ons 1e kindje gingen was mijn man nogal van "het is vanzelf een keer raak, maakt niet uit hoe vaak we het doen". Ik was het daar niet mee eens en de maand dat we het om de dag deden was het opeens raak. Geen garantie voor nu natuurlijk maar ik gebruik het wel tegen hem ?

Terug
Bovenaan