NOD juni

Welkom aan iedereen die is aangesloten.
Hier nieuwe inzichten gekregen op mijn cyclus. Vorige maand was mijn eerste cyclus zonder spiraal en duurde 33 dagen. Ik ging er vanuit dat het weer het zelfde zou zijn, waardoor ik ongeveer zou ovuleren op de 20e. Maar met het bijhouden met de tempratuur ben ik opeens verrast dat ik waarschijnlijk al de 12e mijn ovulatie heb gehad. Nu ligt mijn NOD natuurlijk veel vroeger en zou ik naar mei moeten verplaatsen ;).
Aangezien het de eerste ronde is ga ik er vanuit dat het niet raak is, in dat geval ben ik hier alvast voor de tweede ronde waarvan de NOD waarschijnlijk dan eind juni valt. 

Blegh beetje baaldag hier en nog lang niet in de wachtweken (nod=11 juni)! Ben 35 en las gister dat je dan maar 8% per maand kans hebt dat t lukt... 8%! Zit pas in ronde 5 dus weet dat ik nog niet mag klagen maar ben gewoon ineens heel bang dat het allemaal lang gaat duren. En hoorde dat een vriendin van me zwanger is ("ja eerste ronde raak, zo toevallig!") en ben natuurlijk heel blij voor dr maar vind het ook wel lastig dat ik het nog niet ben. 
Maar goed, vandaag maar gewoon even balen en morgen weer positief erin proberen te staan! 
Hoe is het met jullie? Al mensen druk aan het (ovulatie)testen?

Hi dames! 

Ik lees al eventjes mee op het forum maar vond het tijd om te reageren.  

Ik zit ondertussen in ronde 14 voor ons eerste kindje. Mijn NOD is 1 juni. M'n vriend heeft een zaadonderzoek gehad en na een foutieve uitslag van de huisarts (hij vertelde dat m'n vriend weinig zaad had) is vorige week gebleken na een eerste afspraak bij de gynecaloog dat het zaad boven gemiddeld is. We hebben dus onbewust 2 maanden een beeetje lopen stressen en balen. 

We gaan weer vol goede moed er tegen aan! 

Lizze, oh dat is niet leuk zeg, wel fijn dat alsnog blijkt dat het in goede conditie is!
Leuk dat je aansluit, ik wens je heel veel succes! 
@Rooos, ja. Dat zijn niet de cijfers waar je erg blij van wordt. Maar hou hoop :). Gaan jullie voor een eerste kindje?
Hier begin ik op cd 12 met de ovulatietesten (dat is donderdag alweer). En dan maar hopen dat ik met 5 dagen ofzo al een positieve test heb :)

@Rooos 
Het is heel logisch dat je baalt! Maar waarom zou het bij jou niet lukken terwijl ik verschillende vrouwen ken die op latere leeftijd een kindje hebben gekregen, probeer positief te blijven ook al is dat soms moeilijk ?

@Lizze 
Wat naar dat je in de stress hebt gezeten door sown slordige fout van de huisarts! 
Maar wat fijn dat alles goed is, veel succes! 

Mijn NOD is ook 1 juni, ben volop aan de cb ovulatietesten of nja elke ochtend vanaf afgelopen vrijdag nog geen smiley te bekennen morgen heb ik volgens mijn app mijn ovulatie al heb ik zelf het idee dat ik hem meestal woensdag of donderdag pas heb, dan denk ik gelijk.. er zal toch wel een smiley komen haha! 
Ik hou mijn temperatuur ook bij wellicht geeft dat me meer duidelijkheid. 

Iemand ook ervaring met een “late” eisprong? 

@Lizze, jeetje heftig zulk nieuws te krijgen, gelukkig zit het uiteindelijk toch goed maar vervelend om zo in de rats te zitten door een fout inderdaad :(
En thanks Daani en Sylvestertje, voel me vandaag al stuk beter gelukkig. Misschien waren het de naweeen van mijn menstruatiehormonen ;). En ben ook gewoon best een controlefreak vrees ik, zwanger worden is dan af en toe best lastig want daar heb je gewoon geen controle over. Maar heb er over het algemeen wel vertrouwen in hoor, heb al een kindje van bijna 15 mnd en dat is ook gelukt, dus waarom zou het nu niet lukken... als ik t even zwaar heb gewoon maar even Let it go van Frozen opzetten ofzo ;)
Hopelijk vind je je ovulatie snel Daani! ?

Hoi allemaal,
Mijn NOD is 19 juni. Dus ik schrijf graag met jullie mee! Zal morgen alle berichten 'even' teruglezen. 
Zojuist ben ik ongesteld geworden. Ik was even teleurgesteld maar ook heel erg opgelucht! Dit omdat ik 9 april gecuretteerd ben, dit is dus mijn eerste menstruatie weer sindsdien. Twee weken geleden dacht ik mijn eisprong te voelen!! Dit klopt dus precies, heeft mijn lijf me nog niet helemaal in de steek gelaten.. 
Volgende maand is mijn zoontje jarig en word hij alweer twee, hopen dat we rond die tijd weer goed nieuws hebben. 

Hoi dames,
Ook ik sluit me graag aan. Wij gaan voor een 2e kindje. Wij hebben al een dochter van bijna 2. Gister is mijn menstruatie begonnen, cyclus van 30/31 dagen dus verwacht rond 16/17 juni mijn nod. Heel spannend weer. Succes gewenst voor iedereen! 

Terug
Bovenaan