Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
hoi iedereen
Ik doe ook graag mee. Vandaag ongesteld geworden na een cyclus van 25 dagen. Voor ons is het ronde 2 voor ons eerste kindje zo spannend!
Denk wel dat ik ga beginnen met een ovulatietest zodat ik het beter kan volgen!
[quote quote=10322032]@Sylvestertje ik heb in ieder geval goede ervaringen met de menstruatiecup. Alleen al met de karma ervan. Vorig jaar toen ik er één had gekocht werd ik niet meer ongesteld omdat ik juist toen zwanger bleek![/quote]
Ik stem voor haha! Als het nu raak is dan ligt hij denk ik nog even in de kast haha. Ik was na m'n bevalling pas met 13 maanden weer ongesteld. (bijna 2 jaar niet ongesteld geweest in totaal). Eerste keer snapte ik niet waarom ik het gemist had.. Was echt even pijnlijk weer! (maar wilde heel graag om zo te kunnen starten met proberen).
In mijn hoofd ben ik er al een hele tijd mee bezig ook. Vanaf juli vorig jaar begonnen met testjes omdat we geen anticonceptie gebruikten naast de borstvoeding. Mijn NOD is op 9 juni. Dus in mijn hoofd al bijna weer een jaar .
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier, dit is de eerste ronde dat wij echt proberen zwanger te worden.
ik heb een zoon van 2,5, de zwangerschap kwam als verrassing toen dus ik verwacht dat ik vrij snel zwanger kan zijn. Eind maart heb ik mijn spiraal laten verwijderen. Mijn NOD zou 4 juni zijn, ben benieuwd!!
Heej, ik lees al heel lang mee in dit soort NOD topics maar kan nu eindelijk ook mee schrijven hier. Op 1 mei is mijn spiraal verwijderd. Mijn vriend en ik wilde 1 menstruatie wachten en daarna echt gaan beginnen. Nu ben ik gisteren ongesteld geworden (een week eerder dan verwacht, dus mijn cyclus is toch wel een beetje in de war). Als ik de app aanhou is mijn NOD 13 juni. Vind het heel spannend maar ook onwijs leuk dat we nu echt kunnen gaan proberen!
Hee hallo allemaal...
Ik wil mij ook graag aansluiten hier! Wij zijn inmiddels nu in ronde 9, waarvan 1 cyclus 39 dagen, en 1 cyclus van 80 dagen. Normaal is mijn cyclus tussen 28/33 dagen. Deze maand naar de gynaecoloog in het zkh geweest en "gelukkig" is alles goed bij ons beide voor zover ze kon zien.
Maargoed het is nog steeds niet gelukt! Dus ik ben in de afwachtingsfase...
Waarschijnlijk is mijn cyclus verstoord geweest doordat ik 6 kilo was aangekomen.. inmiddels weer 4 afgevallen en nu lijkt het erop dat hij weer regelmatig wordt.
Deze maand is mijn NOD op 9 juni, hopelijk eendezer maanden het geluk met ons mee!!
Wij zijn trouwens 24 en 30. En wij gaan voor ons eerste kindje.
Welkom nieuwe dames!
@Sylvestertje, herkenbaar om het gevoel te hebben er al langer mee bezig te zijn. Wij gebruikten wel anticonceptie want ben via keizersnede bevallen en durfde na wat nare verhalen echt niet voor het jaar om was te beginnen (of nouja, uiteindelijk hielden we het vol tot mn dochter 11 maanden was). Wens voor een tweede kindje was er echter al toen ze een maand of 5 was, dus het wachten (eerst voor we "mochten" beginnen en nu voor het lukt) lijkt al zo lang te duren!
Dan kan ik me voorstellen idd dat het wel langer duurt idd! Hier was ik er ook al vrij snel aan toe. Had ook hoop dat het opnieuw weer vanzelf zou gaan. 1ste kwam zonder het actief te proberen, maar zeer gewenst.
Achteraf vind ik de tijd en aandacht die ik nu voor ons kleintje heb ook wel erg fijn. Maar vanaf nu 9 maanden gerekend is ze alweer 2 geweest. Dus van mij mag het nu wel. Maarja. Dat heb je niet in de hand he.
Hopelijk dit keer een vruchtbare ronde!