NOD juni

Klinkt wel goed MomKD...
Hier ook NOD woensdag. Maar dus al een paar dagen heel licht bloedverlies en ik heb het idee dat het vandaag wat meer werd, dus mijn hoop wordt minder. 

Spannend voor de dames die deze week hun NOD hebben!

Ik heb nog steeds, maar echt heel licht en niet de hele tijd, een bloeding. Ik zit dus ook in flinke onzekerheid of het een innesteling is of een bijna-menstruatie. De lichte bloeding is ongeveer 24 uur geleden gestart en nu dus nog steeds af en toe. Naar mijn idee is dat ook wel lang voor een innestelingsbloeding (?). Dus ik krijg wel het idee dat ik ongesteld ga worden. Mijn NOD is 22 juni maar ik vermoed dat ik al eerder ongesteld ga worden. 

Rood-kapje...
De afgelopen dagen was een inlegkruisje niet nodig (gebruik het wel, voelt frisser). Vanmiddag wel even. Nu weer een poos niks. Het is nog steeds bruine afscheiding, geen stolsels oid. Het is maar even afwachten. Ik denk zelf dat ik ongesteld ga worden, korte cyclus gehad in dat geval. Normaal zit ik nagenoeg strak op 28 dagen.

Bedankt Voh! Lief. 
Heidezicht, vervelend dat je zo in onzekerheid zit. Ben benieuwd, zeker omdat het zo vroeg is voor je gevoel.
Hoe gaat het met jou rood kapje? Nog kwaaltjes? Spannend ook woensdag! Hopelijk goed nieuws! 
@danielleeeex , dat is dan wel vroeg voor een bloedinkje toch? Als je 22 pas nod hebt. Of vaker zo'n korte cyclus? 

Heb je dat vaker, heidezicht? Dat je een lange aanloop hebt naar je menstruatie?

MomKD, ik heb wel kwaaltjes maar ik vraag me soms af of het placebo is. Vlagen van misselijk zijn, vooral ineens afkeer tegen bepaald voedsel, gevoelige borsten. Maar het komt en gaat.

Nee, normaal hooguit 1 dag einde van de dag wat bruin verlies en dan in de nacht wordt ik echt ongesteld.

Een paar jaar terug heb ik een poosje een Mirenaspiraal gehad, toen heb ik 4 maanden lang het soort bloedverlies gehad zoals nu. 

Spannend nog deze maand voor een aantal meiden ik zelf net zaterdag mijn piek gemeten dus vanaf donderdag aan het klussen gegaan manlief was geluk bij een ongeluk thuis (vrachtwagen chauffeur hele week weg) dus op het goede moment kunnen klussen denken  wij vrijdag voor een echo naar  het ziekenhuis geweest alles lijkt goed te zijn de arts zei toen jullie kunnen het nog een paar maand proberen maar ik wilde dat niet en wil nu doorpakken omdat we ook niet piepjong zijn en het risico ook daardoor verhoogt word  nu moet ik een afspraak maken op de eerste dag van mijn volgende menstruatie en gaan ze met vloeistof je eileiders doorspoelen waardoor je ook weer vruchtbaarder word zegt de arts mijn nod is waarschijnlijk rond 27 juni en hoop dus eigenlijk geen arts te bellen voor verdere behsndelingen

Terug
Bovenaan