NOD juni

Ik zit in spanning, vandaag precies 2 weken geleden dat ik een positieve ovulatietest had. Afgelopen cyclus na 2 weken kwam mijn menstruatie. Die keer ervoor vermoedelijk ook precies 2 weken, maar dat weet ik niet zeker. Toen op den duur gestopt met testen aangezien het een hele lang cyclus was. En daarvoor heel wisselend allemaal. Laatste dagen wel het gevoel dat mijn menstruatie eraan komt, wat buikpijn. Verder ook geen zwangerschapsklachten. Twijfel of ik morgen ga testen... geeft mij misschien wel rust. Ben er nu zo mee bezig waardoor menstruatie ook uit kan blijven natuurlijk.

AlisaAimee
Wat lastig dat je cyclus zo verschillend hoelang heeft het de vorige keer geduurt tot de menstruatie weet je dat ? Ik zou een paar dagen wachten nog kan soms ook wel een week duren voordat je hcg kunt meten en door de spanning kan het inderdaad weg blijven anders zal.ik de huisarts even bellen of ze bloed kunnen prikken 
Succes hoop natuurlijk dat het raak is voor jou

Ik weet niet wat ik moet zeggen!!! Net 2 testen met weken indicator gedaan van CB en allebei positief 2-3 weken. Op 31 mei had ik een positieve ovulatietest. Ik durf het nog niet te geloven, het voelt nog zo onwerkelijk. Kan ik mijn urine 2 uurtjes bewaren denken jullie? Ga dan straks direct als de winkels open zijn een ander merk halen. Er speelt nu zoveel door mijm hoofd wannneer bel je een verloskundige enzo.... ik hoop echt dat er snel meer volgen! 

Vanmorgen met de kruidvat 2v5 getest. Al veel minder twijfels dan gister. Streepje kwam binnen de tijd. Zo spannend, zo gek, zo onwerkelijk. Morgen of overmorgen een clear blue digitaal doen.  https://www.mupload.nl/img/z656csd7.jpg  Zien jullie de link? 

@Danielleeeex; het is wel echt vroeg voor je menstruatie eigenlijk? Of op welke dag zit je nu? Super balen die onzekerheid…
@Heidezicht; super balen, vooral die onzekerheid…
@Carolinerkj; Wat fijn dat hij precies op het juiste moment thuis was. Dan hoop je toch dat het zo heeft moeten zijn ?. Hopelijk een positieve test over 2 weken!
@AlisaAimee; Super fijn!!! Gefeliciteerd!! Haha, ja gek hè, als het dan ineens zo ver is, je niet weet waar je moet beginnen. Hele fijne zwangerschap gewenst!
@MomKD; die is positief hoor! Gefeliciteerd!!
Ik heb eigenlijk nog weinig tot geen klachten en verwacht aankomend weekend m’n menstruatie, terwijl ik normaal wel altijd veel meer last had voor mn menstruatie (pijnlijke borsten, last van krampjes etc.). Ik weet het niet, heb ook wel écht een positief gevoel. Maarja, ben des te banger voor de teleurstelling straks, dus durf ook gewoon niet te positief te zijn en het ook allemaal een beetje op z’n beloop te laten. Haha pfff, let see…. Nog even geduld.
@Sylvestertje; ik weet niet of je nog mee leest, maar voelde jij je anders deze keer (in vergelijking met andere keren)? 

MomKD & NoorSW: Ik zit nu op dag 27 van mijn cyclus en de bloeding begon al licht op dag 24, 10 dagen voor mijn menstruatie normaal gesproken begint. Ik ben al een jaar gestopt met anti conceptie en sinds dien heb ik telkens een cyclus van 34/35 dagen. Ik begin al wel een aantal dagen voor de tijd licht te bloeden, maar niet zo lang van te voren!

Toch vrees ik dat ik ongesteld ga worden.. Het bloeden is al wat meer geworden. Nog steeds wel donker van kleur maar ik vermoed voor 90% dat ik ongesteld ga worden.. Misschien wordt mijn cyclus vanaf nu korter? :) Ik hoop het maar, haha! Ik ga vanaf komende maand ovulatietesten gebruiken want nu weet ik al helemaal niet meer wanneer mijn ovulatie dan is. 

Terug
Bovenaan