NOD juni

AlisaAimee, wauw gefeliciteerd! Die testen mag je geloven hoor. Wat spannend en leuk!

MomKD, duidelijk positief! Gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn voor je.

Carolinerkj, ik hoop dat het raak is voor jullie. :)

NoorSW, lastig he? Moet je nou wel of geen symptomen hebben... het is zo verschillend per persoon. En volgens mij ook per zwangerschap. Nog even afwachten.

Ik moest me vandaag echt bedwingen om geen test te doen. Woensdag is NOD. Testen jullie meteen op NOD of de dag erna? Woensdag is 13DPO voor mij.

@Rood-kapje; Ik ben voor de 'testdwang' gezwicht haha (nu 9DPO). De test was negatief, maar eigenlijk zegt het natuurlijk niets, dus snap niet waarom ik het heb gedaan. Maargoed, ik wil nu echt tot zaterdag of zondag wachten.  Mocht het deze ronde niet raak zijn, ga ik het even 2 maanden los laten en zie ik het (na de vakantie :)) in september weer. 
Succes met wachten! 

Ik heb even gekeken in mijn menstruatie app en begrijp er niks meer van. Ik ben nu een soort van bijna ongesteld (lichte bloeding al paar dagen), maar liefst 10 dagen voor mijn NOD. Ik zou dus ongeveer 2 weken geleden mijn ovulatie moeten hebben gehad, maar toen was ik ook nog ongesteld. Kan ik direct daarna een ovulatie hebben gehad? Ik menstrueer alles bij elkaar vrij lang, een ruime week. (inclusief voorbloeding etc)

MomKDgefeliciteerd nu lekker genieten is  duidelijk zat de test 
AlisaAimee jij ook gefeliciteerd wel fijn dat de onzekerheid in de ochtend weg is lekker genieten
NoorSW ja de symptomen zijn bij iedereen verschillend en erg irritant dat het op menstruatie lijkt vind ik zelf.je word zo voor de gek gehouden door je lichaam elke keer hoop ook voor jou dat het raak is

Danielleeeex dat is wel heel kort dan ja.
NoorSW, 9 DPO is ook wel heel vroeg.
Spannend nog Rood-Kapje... Mijn gevoel zegt dat ik zou wachten tot donderdag ochtend in jouw geval. Op woensdag zou je anders ongesteld worden toch? Maar ik weet niet of de nieuwsgierigheid het niet zou winnen hoor... 
Helaas, hier inmiddels toch echt ongesteld geworden.... Op naar de volgende ronde.

Terug
Bovenaan