NOD juni

MomKD en AlisaAimee gefeliciteerd, wat fijn!  @ Roodkapje, ik weet nog niet wanneer ik zou willen testen, is voor mij nog te ver weg om al test drang te hebben. Het ligt ook beetje aan de situatie, is het weekend of niet, als ik moet werken wacht ik liever tot ik vrij heb of na t werk testen in de avond.  @ Noorsw, ik heb vorige zwangerschap wel positief getest op 10DPO alleen dacht ik dus dat ik op 15DPO zat ? hopelijk gewoon raak dan hoef je geen pauze te nemen.  Aahh jammer heidezicht, op naar een betere ronde.  @ Daniellexx geen idee, lastig zeg. Had jij ovulatietesten gebruikt?  Hier gewoon nog ff wachten ?

Gefeliciteerd voor de dames waarbij het raak is! Voor de rest succes met wachten. 
@Noorsw, ik had echt een rust over me heen. Was echt tot 10dpo rustig zonder stress. En die dag ineens: ik moet en zal testen en toen was het raak. Verder geen klachten ofzo.. Maar gewoon super relaxed. Ik had echt zoiets van we zien het. Ik dacht he, eindelijk een ronde dat ik het meer kan loslaten. Ik hoop voor jou dat het deze ronde ook raak is. :) 
9dpo negatief zegt nog niks, die dag vindt gemiddeld genomen de innesteling plaats. Ik hoop dat je dit weekend, of daarvoor al een positieve test te pakken hebt!
Ik lees af 'n toe mee omdat ik nog wat op de hoogte wil blijven. Maar merk dat ik flink moeite heb het bij te houden en wel op bepaalde namen focus :) 

Nou ik blijf het toch bijzonder vinden hoe alles zo werkt in je lichaam! Ik ging er deze keer echt relaxter in en weet ook heel goed dat je ip pas na 9 dagen wat zou kunnen merken.
Nu heb ik denk ik op: woensdag 10-6 of donderdag 11-6 mijn eisprong gehad, maar heb ik sinds zondag last van mijn onderrug en vannacht last van mijn buik. En ondanks dat ik WEET dat dit geen tekenen kunnen zijn, heb ik al een paar keer gedacht: 'heeft dit misschien toch te maken met een zwangerschap'. Heel vermoeiend en gewoon echt mindfuck!

Ik hoef geen reactie van 'dat kan echt niet blabla', want dat wéét ik, maar juist daarom vind ik het zo bijzonder dat je lichaam alsnog signalen kan blijven afgeven. Maar daarnaast ben ik mij er natuurlijk ook bewust van dat ik nu meer focus heb op alles wat ik voel, wellicht heb ik dit vorige maand ook gehad, maar toen waren we niet bezig dus koppelde ik het niet aan een eventuele zwangerschap. 

Hoi meiden, weet dat het misschien gek klinkt aangezien ik overal lees dat ik mijn innesteling niet kan voelen. Maar heb toch echt iets gevoeld. 5 dagen na mijn eisprong. Lees dat je tussen 5 en 10 dagen na je eisprong een innesteling kan hebben.
Voelde als een hele scherpe steek. Ik was klanten aan het helpen op mijn werk en trok gewoon krom van die steek. De klanten was het opgevallen maar mompelde het weg dat er niks aan de hand was. 5 min later weer zo'n steek. Nog nooit gehad.
Mocht dit mijn innesteling zijn kan ik misschien ook testen voor mijn nod. Maar.... toch zegt iets in me dat ik het los moet laten en ij zie wel of het zo is. 
Ik vind het serieus vervelend dat ik elke maand denk, deze maand ga ik wel zien wat gebeurd. En dan in die laatste week maak ik mezelf helemaal gek. 

Voh. Zag je reactie pas toen ik de mijne had geplaatst. Maar ik kan mezelf echt vinden in wat je zegt. Soms is het zo lastig te scheiden wat nou realiteit is en wat je lichaam je wijs maakt. 

Dank voor je reactie en herkenning!!
Tussen 5-10 dagen? Dat wist ik niet. Ik vraag mij ook af of je eigenlijk kunt testen na je innesteling? In jouw geval dus misschien wel morgen? Als je het gevoeld hebt? Hoe snel zou je zoiets terug vinden in je urine?

Spannend zeg, wel heel bijzonder als je het gevoeld hebt!

Terug
Bovenaan