NOD juni

Voh geen idee heb net wat forums gelezen waar sommige ook op 5 dpo wat hadden gevoeld en met 9 dpo positief testen. 
Maar weet nog niet of ik dat ga doen aangezien bij mij een witte test meer teleurstellend is dan mijn menstruatie.
Wanneer heb jij je nod? Kunnen we samen ons hier gek lopen te maken haha 

Oh dames, na 4 dagen lichte bloeding is mijn menstruatie nog niet doorgebroken. En dat terwijl mijn NOD ook pas 22 juni is. 4 dagen heel lichtbruine bloeding lijkt me ook wel lang voor een innestelingsbloeding? 

Oeh spannend hoor!

Ja ik denk 25-06, maar ik weet nu al dat ik voor die tijd ga testen haha
Ik ben de 25ste jarig, dus zou wel echt HEEL leuk zijn, maar ergens heb ik ook zondag in mijn hoofd. Dan is het vaderdag en als ik dan echt sterk het vermoeden heb, is dat natuurlijk ook wel een heel bijzondere dag om te testen.. Maar probeer het zo lang mogelijk uit te stellen. Gelukkig geen testen meer in huis..

Danielle o spannend zeg. Ik heb zelf geen ervaring met innestelingbloeding maar ieder lichaam is anders dus waarom niet? Lijkt mij wel een heel goed teken.
Voh oh super leuk zou dat zijn. Nou begin ik ook te twijfelen om op zondag te testen door jou haha ben verder niet wispelturig hoor. zou inderdaad het mooiste vaderdagcadeautje zijn toch. 
Dan moet je toch maar misschien een testje voor zondag gaan halen dan haha. Ik heb 6 action testen en 2 clearblues liggen dus hier genoeg voorraad ? 

Zo spannend en leuk dat onze NOD's allemaal vrij dicht op elkaar zitten! Ik moet dus nog maar even afwachten of mijn menstruatie er doorheen gaat komen. Zo niet, ga ik zaterdag (kan niet wachten) testen. Misschien eerder hahah. Maar zondag is inderdaad ook een mooie dag om te testen vanwege vaderdag!
Ik heb ook alvast heerlijk ingeslagen met 4 kruidvat testen 2 voor 5 en een CB test!

Danielle, wat lastig dat je zo moet twijfelen! Ik hoop natuurlijk op goed nieuws voor je. 4 dagen lijkt me wel lang maar jij kent je lichaam het beste.

Hm, ik deed vanavond een ovulatietest omdat ik iets wilde testen... ja, ik weet ook niet waarom dat me een goed gevoel gaf, haha.
Normaal gepsproken is laat in de middag mijn ovulatietest altijd heel licht. Nu, op dag 33, was 'ie donkerder dan ik 'm de hele maand gezien heb. Heel gek... ik weet dat 'ie positief uit kan vallen als je zwanger bent maar gisteren was de zwangerschapstest negatief.

Ik heb nu ook flinke pijn in mijn onderrug, nog meer pijn in mijn borsten en een beetje hoofdpijn. Vrees dat ik toch ongesteld ga worden dan.

Vind dit zo irritant aan een lange en onregelmatige cyclus hebben. Wachten duurt nog langer en is nog onzekerder, bleh.

Terug
Bovenaan