NOD juni

Rood-kapje.
Heb gehoord dat sommige ovulatie testen gevoeliger zijn dan zwangerschapstesten. Met welke zwangerschapstest heb je getest? Er moet sowieso iets aan de hand zijn anders is die niet heel donker. 

Mama-L, ik heb een extra gevoelige ovulatietest gebruikt van Telano. Een zwangerschapstest van hetzelfde merk maar ik kwam er later pas achter dat de reviews niet zo goed zijn daarvan (als in, dat andere testen een veel duidelijkere streep eerder gaven).

Ik test morgen met eentje van sensitest. Ik heb al de hele week het gevoel dat er wel iets is. Ook omdat ik tussendoor ineens een bloeding had heel kort, op dag 23. Zou kunnen dat er misschien iets is misgegaan of zo...

@ mama-L en VoH
ik weet precies wat jullie bedoelen, ik voel alle klachten die je maar kunt verzinnen. Gisteren ff n test gedaan (heb er toch 6 liggen) ? 
Was negatief, ja was ook veel te vroeg pS 8 dpo ongeveer. Maar nu kan ik t ff loslaten, was helemaal niet lekker al n paar dagen, vreselijk moe, pijnlijk borsten, huilerig, kortom klinkt al zwanger of n vrij akelige PMS deze maand. Niet zo gek, ook pas kort gestopt met de pil. 
Het kan nog wel deze maand maar door naar de volgende ronde zou ik ook niet heel erg vinden, een voorjaarsbaby of een zomerbaby ? ? als t gegund is hihi 

Spannend voor alle dames die nog even moeten wachten!!
Ik verwacht de komende dagen mijn menstruatie. Ik zit morgen op dag 30 van mijn cyclus. Nu twijfel ik in een keer of ik morgen toch een testje zal wagen?? Ik heb echt 0 symptomen dat ik zwanger zou kunnen zijn maar ook niet echt voor een naderende menstruatie. Ik probeer me toch maar in te houden en anders het weekend te testen... 

Mijn menstruatie is (nog steeds) niet doorgebroken, maar het bloeden is al wel een stuk meer. Ik verwacht dat elk moment de menstruatie begint. Balen, maar nu weet ik het wel een stuk eerder dan normaal, aangezien mijn NOD eigenlijk pas op 22 juni is. Succes dames die nog wachten en ben benieuwd naar jullie testjes!

Vanochtend was de test toch negatief. Moet vandaag ongesteld worden en het voelt ook alsof het ieder moment door kan breken. Balen, maar ben ook wel klaar met de onzekerheid. Op naar de volgende ronde. :)

Hoi gefeliciteerd voor degene die zwanger zijn ik moet gewoon even wat opschrijven zaterdag mijn piek gemeten en op de goede momenten geklust nu wachten en oh wat duurt dat lang zeg heb het nog nooit zo erg gehad dan nu we lopen voor onderzoeken bij een fertiliteitarts en de eerste onderzoeken waren goed nu wachten op mijn menstruatie of eigenlijk liever niet ☺️ en dan gaan ze met een soort vloeistof mijn eileiders spoelen maar sinds we weten dat er eigenlijk niks aan de hand is voor een spontane zwangerschap denk ik nu steeds dat het raak is omdat de spanning weg is dat er niks aan de hand is masr nu moet ik wachten tot 27 juni dan is mijn nod ongeveer en probleem is het is erg rustig met werk dus kan ook erg nadenken hoe doen jullie dat weet wel dat ik afleiding moet zoeken maar zelfs dan lukt het me niet ?☺️☺️

Hoi allemaal, wat spannend voor iedereen. Gefeliciteerd voor de zwangeren en sorry voor degene die weer naar de volgende ronde moeten... :( Ik duim alvast voor meer succes volgende maand. Ik volg ook even mee. Hier na een positieve ovulatietest op 10/6 en 11/6 NOD geplaatst op 26/6. Nog in mijn eerste cyclus na de pilstop en momenteel al op dag 36. Ik had al eerder deze ronde eerst een positieve ovulatietest op dag 9 al maar daaropvolgende ook meteen een doorbraakbloeding van dag 10 tot 14, valt nog af te wachten dus hoe het uiteindelijk uitdraait nu! 

Terug
Bovenaan