NOD juni

Een tijdje niet gelezen en zoveel nieuwe berichten, wat leuk! 
Gefeliciteerd aan alle dames met positieve test ❤️
Ontzettend balen voor de dames die weer doorgaan naar de volgende ronde..
Deze cyclus met ovutesten gedaan, maar deze waren super onduidelijk. Allemaal negatief, getest van cyclusdag 10 tm 20. De controlestreep was er wel altijd maar het andere streepje ienieminie licht en nauwelijks te zien. Wel 3 dagen testen vergeten ivm drukte in de zaak en inwerken nieuwe collega. Zul je net zien toen n piek te hebben gehad..
Nod is aanstaande zondag. Weinig geklust deze maand, als we t deden dan wel in - volgens app- vruchtbare periode, dus verwacht door te gaan naar de volgende ronde. Wel al bijna n week menstruatiekrampen, maar er gebeurt maar niks.. Nog een paar dagen afwachten. Als er zondag nog geen menstruatie te bekennen is, dan ga ik wel testen. Mn man zei gisteren nog; ik wil wel een baby cadeau voor vaderdag, haha! 
Mocht ik doorgaan naar de volgende ronde, dan ga ik ovutesten van kruidvat kopen. Die gaven tenminste wel duidelijkheid en dat mondde uit tot onze lieve dochter 

Graag jullie hulp, denk dat ik een vaag plusje zie. Nu 3 dagen voor NOD. Helaas wel een early predictor test van Kruidvat, las dat die vaak vals positief zijn. Wat denken jullie?

Sorry voor alle berichtjes, maar uploaden lukte niet
Graag jullie hulp, denk dat ik een vaag plusje zie. Nu 3 dagen voor NOD. Helaas wel een early predictor test van Kruidvat, las dat die vaak vals positief zijn. Wat denken jullie?
https://www.mupload.nl/img/q35sr77.jpeg

Gebruiker. Nou ik vind dat geen vaag plusje hoor voor 3 dagen voor nod. Vind het best een aanwezig kruisje. Gefeliciteerd:)
Hier in mijn hoofd is het weer wat rustiger en ikzelf wat drukker dus meer afleiding. Verder eigenlijk geen symptomen op die steken na dan waarvan ik dacht/hoop innesteling. 
Fingers crossed voor ons dames en vervelend voor de gene die verder moeten naar de volgende ronde. 

Dat is inderdaad absoluut geen vaag streepje. Dat is duidelijk positief! Gefeliciteerd!

Hier nog steeds niet ongesteld. Op dag 33 kreeg ik in de avond flinke kramp. Op dag 34 toch in de ochtend getest, ik dacht héél vaag iets te zien maar denk uiteindelijk een indroogstreep. Nu nog steeds niet ongesteld en ook geen krampen meer.  Ik wil geen hoop hebben, heb nu al te veel testen gedaan (veel te vroeg), maar ja... toch een beetje hoop...

Terug
Bovenaan