NOD juni

Gefeliciteerd gebruiker, dat ziet er erg hoopvol uit!

Ik heb ook afleiding genoeg gehad afgelopen dagen.. echter heb ik wel echt een rotweek hoor. Elke avond chagerijnig en moe, ik denk dat het een combinatie is van onze zoon die moeite heeft met slapen in de avond + de onzekerheid voor een mogelijke zwangerschap.
Sinds gister behoorlijke hoofdpijn, vandaag ook en sinds een uur het gevoel dat ik mijn borsten wat voel trekken. Grappig, want ben nu weer een dagje vrij dus genoeg tijd om erover na te denken ;-) 

Geduld is een schone zaak...

Hej Dames
Fijn te lezen dat er toch al enkele onder ons het goede nieuws gekregen hebben deze maand! Voor al de anderen, de hoop niet opgeven.
Ondertussen zit ik op dag 26 van m’n cyclus. Deze wisselt tussen 28 en 37 dagen. Nu registreer ik al sinds dag 12 ‘vruchtbare’ afscheiding (waterig-eiwitachtig-waterig). En weet niet goed wat ik hier nu juist van moet denken. Ik ben deze ronde ook gestart met temperatuur meten, maar lees nu overal dat je dit best doet als je nog in bed ligt sochtends. Ik doe het net na het opstaan in de badkamer, dus hoe betrouwbaar is mijn meting dan?! Met wat ik meet heb ik nog geen stijging waargenomen. Ik ben bewust nog niet gestart met ovulatietesten trouwens.
Verder heb ik af en toe wat last van krampen en ben ik wat meer moe dan anders. Als ook precies toch wat emotioneler.
sorry voor het lange bericht wou het gewoon toch even van me afschrijven. 

Roodkapje hoop dat het raak is voor je zeg! Laat je het weten? 
Voh snap je helemaal hier ook een draakje die de laatste dagen de boel op stelten zet. Kan vermoeiend zijn. Hoe oud is de jouwe?
Wij hebben bewust wat langer gewacht voor een tweede omdat ik ze liever wat uit elkaar wilde hebben. Mijn dochter is nu 2.5. Merk dat ik nu een soort schuldgevoel naar haar toe heb omdat het niet in 1 keer is gelukt en zielig vind dat ze nog enigskind is. Terwijl ik weet dat het onzin is maar gun haar zo graag een broertje of zusje. 
Hoi ine, sorry ik heb geen ervaring of verstand van temperaturen. Het enige wat mij wel logisch lijkt is als je elke ochtend hetzelfde doet en op dezelfde tijdstip dat je er vast wel wat betrouwbaarheid uit kan halen. En waarom ben je niet gestart met ovulatie testen als ik vragen mag? 
Hier eigenlijk niet echt symptomen. Terwijl ik er wel naar opzoek ben. Het enige wat ik voel zijn baarmoederkrampen. Maar dat voel ik elke maand voordat ik ongesteld moet worden maar ook veel in mijn vorige zwangerschap gevoeld. Niet echt een graadmeter dus. 
Hoe is het met de rest al symptomen? 

Wij hebben een zoontje van 2 jaar en 4 maanden (feb 2018). 
Heel gevoelig mannetje, tot 22 maanden draaaaama met slapen en dat had zijn weerslag uiteraard op zijn hele gesteldheid. Pas sinds dit jaar het gevoel er mentaal en fysiek weer klaar voor te zijn! Gun hem ook een zusje of broertje, hij is zo zorgzaam en knuffelig!!
Ik ben ook op zoek naar symptomen, elke keer bij het naar de wc gaan kijken of ik geen (innestelings)bloed zie. Oh oh oh.... ?

Hier ook geen ervaring met temperaturen! Al vind ik het wel interessant 

Voh
oja dan kan ik begrijpen dat je er nu pas klaar voor bent. Mijn dochter is januari 2018 geboren. Zat je toen ook op het forum? Haha ja erg he ik kijk ook altijd extra op het papiertje deze tijd. 
Ik weet niet waarom maar heb echt zo'n gevoel als of het misschien wel raak kan zijn. Nou wil ik mezelf natuurlijk niet teveel gek. En tegerlijkertijd ben ik ook bang dat ik zondag negatief test en er dan echt van baal. Echt gek zo'n dubbel gevoel. 
Nog even wachten...

Ine, als je met temperaturen wil werken dan moet je dat echt iedere ochtend in bed direct als je wakker wordt doen. Nog voor het naar de wc gaan en zo. Alleen dan is het betrouwbaar. :)

Mama-L, dankjewel voor je interesse! Ik ben nog steeds niet ongesteld... ik heb gistermiddag nog een test gedaan maar die was negatief. Had het natuurlijk sowieso in de ochtend moeten doen.

Mijn zoontje is bijna twee. Soms vind ik het ook heel spannend om een tweede kindje te verwelkomen.

Ik hoop dat het raak voor jullie is, meiden!

Ik voel me erg onrustig. Snap niet waarom ik nog niet ongesteld ben terwijl de testen negatief zijn. Ik snap niet waarom ik op dag 23 die mini bloeding had.
Het is nu dag 36. Ik durfde vanochtend niet te testen, bang voor weer teleurstelling. Misschien morgen?... Wanneer test je weer na een negatieve uitslag?

@Gebruiker10252364: Dat is geen vage plus hoor! Ik heb ook met de Kruidvat early getest en mijn eerste plus was vager dan die van jou maar nu 5wd+1 zwanger :). Snap wel je onzekerheid want hoorde ook achteraf dat deze vaak vals positief waren maar wat ik kon vinden was vooral dat mensen OF echt ver na afleestijd hadden gekeken OF een superdun pennenstreepje hadden en de streep moet mooi dik zijn, zoals bij jou. Dus ik zou zeggen: Gefeliciteerd!
Verder nog veel dames op het wachtbankje, spannend en succes met de dagen doorkomen!

Omg ik moet even wat kwijt. Dacht ga even een testje wagen je weet maar nooit. En tot mijn verbazing zie ik gewoon een heel heel licht streepje. Nu 5 dagen voor nod. Weet het nog niet zeker is echt nog wel een twijfel streep. Maar zie echt wat? 

Terug
Bovenaan