Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het voelde al zo erg als mijn andere zwangerschap. Geen symptomen, weinig vocht daar beneden(sorry). Hol gevoel in mijn buik. Het is echt nog niet zeker hoor. Maar ik ga denk ik over 2 dagen nog maar eens testen.
Gefeliciteerd mama-L! Een streep is een streep!
welke dagen hebben jullie het gezellig gemaakt als ik vragen mag? En de avonden juist of ochtenden/middagen?
Dank allemaal voor jullie reacties!
Gisteren nogmaals getest met 3 testen van verschillende merken en alle 3 knallend positief! Meteen samen gevierd met een glaasje champagne, voorlopig dus mijn laatste
Heel sterkte en succes voor de dames die nog op het wachtbankje zitten!
@Mama-L: ik heb het gevoel daar nog niet helemaal klaar voor te zijn. Maar als ik verder zou gaan naar verdere rondes denk ik hier wel aan. Zeker als mijn cyclus zo onregelmatig blijft.
@ Rood-kapje: deze cyclus ga ik het open deze manier blijven doen. Maar moest ik naar de volgende ronde moeten (hopelijk niet uiteraard) dan ga ik de thermometer maar langs mijn bed leggen.
nu nog even de volgende 10 dagen uitzitten. Gezien ik niet van plan ben te testen voor dag 37 wat mijn meeste late NOD is van de voorbije cyclussen. Hopelijk kan ik me wat afleiden.
Gefeliciteerd mama-l!! Blijkt je voorgevoel toch maar mooi te kloppen!
rojo; wij hebben het in de vruchtbare periode om de dag gezellig gemaakt. En dan altijd in de avond want in de ochtend of overdag zit er met een baby van 10 maanden niet meer in
Ik had mijn menstruatie eigenlijk al wel verwacht. Al een aantal dagen flinke baarmoeder krampen. Ik denk dat het vandaag nog wel door gaat breken.. Anders misschien morgen toch maar een testje wagen. Dan weet ik ook waar ik aan toe ben...
Ik heb net een test gedaan want kon mezelf niet bedwingen. Volgens mij zie ik een heel licht streepje?? Ik wilde een foto uploaden maar ik weet niet hoe dat moet haha. Mijn god, dit had ik even niet aan zien komen ?
Hier dag 37 van mijn cyclus en nog niet ongesteld. De voorgaande testen waren negatief dus ik durf niet te hopen, maar ja... ik hoop toch wel een beetje. Zit nu op 14DPO geloof ik.