NOD juni

https://www.mupload.nl/img/2s5ncdd69wl.jpg
Hier de foto van de test. Hoe meer ik er naar kijk hoe meer ik moet zoeken naar het streepje. In het echt vind ik ik hem wel duidelijker..

Dankjewel meiden. Ben echt helemaal happy. 
Nou heb ik wel net een heel klein bloedinkje gehad. 5 dagen voor nod. Dat zou dan toch de innesteling moeten zijn toch? Ik maak me nu al helemaal gek haha

Rood-kapje ja op een papiertje zeg maar. Loopt er niet uit.eerst heel lichtroze nu een beetje bruin/rood. Duurt nu een uurtje. Word wel minder nu denk ik. 

@ Appeltje, ik zie hem ook hoor, gefeliciteerd!!
@Mama-L, voorzichtig gefeliciteerd!! Wanneer ga je weer testen? Heb je anders ook een foto? Of twijfel je niet? :)

Wat lief dames dankjewel. Het voelt heel erg onwerkelijk nog. Misschien dat ik morgen of zondag ochtend met ochtendurine nog een keer test. Kijken of het streepje duidelijker wordt. 

Spannend bij jou Rood-kapje. Vaker zo'n langere cyclus gehad? Wanneer heb je nog getest? 

Hallo allemaal, 
allereerst, gefeliciteerd voor de mensen die ook al een positieve test in handen hebben! En voor de anderen hoop ik dat deze snel komt! 
ben de afgelopen tijd niet meer actief geweest op het forum, wilde het een beetje loslaten. Vorige zwangerschap medisch traject moeten doorlopen, en door Corona stond ik wel al op de wachtlijst voor een 2e, maar dit zou nog een tijdje gaan duren. Nu afgelopen woensdag (2 dagen voor NOD) een positieve test in handen. Zo niet verwacht, maar zo blij! Allemaal nog heel spannend natuurlijk! 

ik heb na mijn vorige zwangerschap een postnatale depressie gekregen, dus dat maakt het nog wat spannender voor me. Want ik hoop heel erg dat me dit deze keer bespaard blijft! 

maar voor nu, zoveel mogelijk proberen te genieten :) maandag eerste afspraak bij verloskundige, niet voor echo's al, want met 4,5 week is nog niet veel te zien. Maar ivm de antidepressiva die ik neem, wilde ze toch al even samen om tafel om dingetjes goed met elkaar af te spreken! 

met mijn vorige zwangerschap zat ik in een leuke facebookgroep, waar iedereen zijn verhaal kon delen, is dat er misschien voor de februari 2021 ook al? Of is hier wel interesse in?
groetjes Silvia  

Terug
Bovenaan