Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hi meiden, vanmorgen een test gedaan en deze was negatief. Ik ga dus naar de volgende ronde, helaas . Gefeliciteerd voor degene met een positieve test, voor degene die nog wachten succes!
Ik ga het komende 2 maanden proberen even los te laten, dus anders tot in september weer !
@ Voh, ik hoor dat die van de action wel heel goed/gevoelig zijn. Ligt er natuurlijk wel aan hoe ver voor je nod.
@ Silvia, gefeliciteerd!! Hopelijk blijft je dat nu bespaard. Lijkt me heel heftig. Hoe oud is je kindje nu?
Gefeliciteerd aan allen met positieve test, wat ontzettend fijn en spannend voor jullie!
Ik heb af en toe een langere cyclus, maar mijn eisprong was op dag 20. Dat betekent dat ik nu in ieder geval overtijd ben. Wel buikpijn gisteravond, maar nog steeds geen menstruatie. Als het er morgen nog niet is dan test ik weer.
Mama-L: bloeding hoeft niets te zeggen. Zit vast goed. Mag ik vragen wanneer jij het gezellig hebt gemaakt ja je positieve ovulatietest? heb je inmiddels nog een zwangerschapstest gedaan?
He rojo,
Toen wij een positieve ovulatie test hadden hebben we het die avond 1 keer gedaan. De volgende dag in de middag en weer in de avond nog een keer die dag. Volgens mij raden ze zo iets niet aan hoor omdat je het dan te vaak doet maar we hadden er toen ook gewoon zin in.
Ik had vanochtend een test gedaan die was mooi opgelopen in vergelijking met die van gister. En de bloeding lijkt ook minder te worden. Dus ik gok dat het wel goed zit maar durf nog niet helemaal blij te zijn ofzo. Ga vanavond en morgen avond nog een test doen en als die donkerder zijn gaan we morgen mijn ouders vertellen misschien voelt het dan wel wat echter.
Bij mijn vorige zwangerschap had ik op een nod een knaltest en verder geen twijfel of innestelingsbloeding. Maarja dit is natuurlijk 5 dagen voor geweest en dat is wel echt gewoon vroeg volgens mij. Maar ga er steeds wat meer in geloven