NOD juni

Gefeliciteerd Silvia-xx. Wat fijn dat je al zo snel bij je verloskundige terecht kunt. Goed om alvast rond de tafel te zitten samen.
Rood-kapje ik ben benieuwd.. Wat zenuwslopend zo hé...
Ik ga morgen nog een test doen, kijken of het streepje oploopt. Tijdens mijn vorige zwangerschap was ik 9 maanden doodziek. Ik heb nu nergens last van. Dat maakt ook wel dat het nog niet echt doorgedrongen is. 

Ik voelde me afgelopen week de hele tijd al een beetje bluhhhh en was verdrietig en kon niet benoemen waarom! Ik had sinds woensdag erge hoofdpijn en sliep heel onrustig!
gistermiddag een vroege test gedaan (NOD 25-6 denk ik), nou daar was een duidelijk streepje te zien!!
Vanochtend nog 1 gedaan en ook daar een streepje, wel het idee dat hij minder duidelijk is dan gister. Nou goed, ik ben blij natuurlijk maar ook nog wel een beetje behouden want realiseer me wel dat het natuurlijk nog mis kan gaan!
maar wel fijn om te weten dat m'n gevoel echt klopte!

VoH gefeliciteerd! 

Ik heb vanmorgen een clearblue test gedaan. Een dik vet plusje. Dus we zijn voorzichtig blij! Hopelijk blijft het goed gaan.
Succes voor de dames die nog wachten op hun NOD. Dat er nog maar een veel positieve testen mogen volgen!

Terug
Bovenaan