NOD juni

@mama-L: bedankt voor je antwoord. Hadden jullie het de dagen voor de positieve test helemaal niet gedaan? Had je deze ronde iets anders gedaan dan normaal? Haha probeer wat tips te vragen. Bedankt alvast 

Mijn NOD is 23 juni, al 2 early tests gedaan en daar een lichte streep op gezien. Dit is mijn eerste ronde en ik heb zo veel respect voor iedereen die dit elke maand doormaakt. Vind het zo spannend! 

Hi meiden,
Alle dames met een positieve test: gefeliciteerd! ?

Ik zit nu op het wachtbankje. 13 juni eisprong gehad en verwacht mn NOD tussen 25-27 juni. Deze ronde weinig last, terwijl ik de vorige 3 rondes elke keer 2 weken veel klachten had en daarom steeds dacht dat het raak was. We gaan het zien ?  

Gefeliciteerd voor iedereen die positief heeft getest.
Hier gaat het denk ik helaad wat minder. De test is niks opgelopen vergeleken met vrijdag. En 2 dagen gebloed. Dus ik verwacht dat het ook niet meer op gaat lopen:( 
Of er moeten nog wonder verhalen zijn. Vrijdag was 5 dagen voor nod en vandaag 2 dagen voor nod. Ik zie het streepje wel nog maar is dus niet opgelopen. Bloeden is gister gestopt dus 2 dagen last van gehad.

Wat lastig, Mama-L. Welke testen gebruik je? Ik hoop dat je over een paar dagen dik positief test. Twee dagen bloedverlies klinkt niet echt als een miskraam maar je weet het niet zeker natuurlijk.

Hier dag 39 - minstens 3 dagen overtijd, negatieve test vanmorgen. Ik ben het wel een beetje zat zo...

Rood-kapje. Jeetje ook onzekerheid voor jou zeg. Dan maar liever duidelijkheid toch. Wanneer was jou eisprong? 
Ik gebruik early van action. Als ik test met vrijdag vergelijk is hij misschien ietsie pietsie mini donkerder en breder. Maar echt maar een heel.klein beetje. Maar ik had 2 dagen voor nod wel een iets duidelijkere streep verwacht. Mijn bloeding duurde 2 dagen ja en beetje last van onderrug maar geen krampen. Dus als het niet goed is denk ik dat die bloeding nog moet komen?? 
Als ik positief bekijk was het een innesteling bloeding en loopt mijn hcg niet goed op.
Maar ik ga er vanuit dat het niet goed zit. Om mezelf denk ik een beetje te beschermen dat ik er niet te gehecht aan raak ofzo.

Mama-L, ik ben ook begonnen met de action early testen. Gister en vandaag 2 kruidvat 2v5 gedaan en die waren beide veel duidelijker! 

ik heb dan ook meteen een coolblue wekenindicator gedaan en ja hoor, ik zou 4 weken zwanger zijn ? Misschien kun je die kruidvat test eens proberen. 

ik wens je alle goeds!

Terug
Bovenaan