NOD juni

Hee mama-L, wat een onzekerheid. Ik ben VoH maar heb m'n naam veranderd ;-).
Ik heb ook Action early gebruikt en ik vond die van gister ook minder duidelijk dan die van zaterdag. Die van vanochtend was wel weer duidelijker dan de anderen dus dat maakte me wat rustiger! Ik ga donderdag CB doen! Dan staat er hopelijk 'zwanger' en ga ik na het weekend verloskundige bellen.
had vandaag wel wat gelig heel dik/klodderige afscheiding, normaliter heb ik dat ooo voor een menstruatie. Blijft hier dus ook spannend, maar heb er wel een goed gevoel iver

Ik heb geen idee meer wanneer ik eventueel kan gaan testen. Vorige cycli waren tussen 28-36 dagen. Ik hou mijn gegevens bij in de app fertility friend. Nu heb heb ik na het weekend 3x een wat hogere temperatuur dan normaal gemeten hoewel dit zoals eerder vertelt gebeurde in de badkamer na het opstaan. Als ook ik het weekend op een later tijdstip. Dus nu heeft de app alles wat aangepast en zou ik pas op 4 juli mijn NOD hebben wat CD 42 zou zijn ipv 30 juni. 
Sinds vandaag heb ik ook wel zeer gevoelige tepels en borsten. Ook een wat lichte doffe pijn in de onderbuik.
allemaal wat verwarrend af en toe!

Ik snap je gevoel Mama-L. Ik denk wel dat je bloeding veel erger was geweest als er iets mis is - maar ik zou ook niet te gehecht willen raken.

Ik ben een beetje down en gefrustreerd. Morgen zit ik op dag 40 en nog steeds geen menstruatie of positieve test. Deze hele maand was zo'n rollercoaster. Ik denk niet dat ik zwanger ben, want dan had ik nu wel een positieve test moeten hebben? Nu wil ik vooral gewoon graag verder en maak ik me zorgen waarom ik ineens zo laat ben...

Roodkapje , dag 40 is wel lang ja..kan me voorstellen dat je verder wil...hopelijk snel duidelijkheid..heb je dit vaker? 
Ik lees steeds mee maar had tot nu toe niks meer te melden, nod pas do. Ik verwacht er niet teveel van..wel 'druk' geweest, maar slechts 1 keer op het juiste moment. Ik was bang dat de eisprong misschien eerder zou zijn, dus eigenlijk te vroeg begonnen. En ik vind om de dag best veel als je dat een week moet volhouden, ben ik de enige? ? daarom heb ik nu duidelijkheid met die ovulatietesten, nu 2 keer gebruikt.  dat scheelt toch ;) blijft het ten minste leuk. 

Vorige week donderdag een test in mij handen van CB 1-2 weken, vandaag een test met 2-3! Gelijk afspraak gemaakt en mag over 2 weken intake komen doen, zoo spannend! X

Zondag m’n NOD. Heb eind mei m'n eerste menstruatie na de curretage en heb echt allemaal kwaaltjes. Lukt gewoon niet om m’n nuchtere zelf te blijven en te denken: het kan ook je lijf zijn dat je voor de gek houdt. Het voelt gewoon alsof ik zwanger ben (borsten, metaalsmaak, 's nachts wakker, speeksel aanmaak wat niet van ophouden weet). Kan ik even doorspoelen naar zondag?!

Ik heb dit één keer eerder gehad. Dat was vorig jaar, ineens een cyclus van 43 dagen, maar ik dacht toen dat het misschien nog was omdat je cyclus het eerste jaar na je bevalling nog een beetje moet stabiliseren. Ik zit nu op dag 40, 19DPO, ik snap er helemaal niks van. :(

KMDreamer, gefeliciteeeeerd!

Mamay vervelend he die spanning. ik snap je helemaal. Volgens mij schommelt hcg wel. Dus zolang je geen bloed heb sowieso niet druk maken. 
Roodkapje. Weet hoe je je voelt voor deze cyclus was ik ook 10 dagen overtijd. Ik maakte me gek de ene keer dacht ik ik ben niet zwanger toen durfde toch dat stemmetje in mijn hoofd te zeggen wie weet toch wel zwanger. Deze cyclussen met ovutesten gaan werken en mertkte dat ik pas laat mijn eisprong had. Als ik deze maand niet mee gewerkt had had ik echt mijn vruchtbare periode weer gemist. 

Hier vanochtend testje weer iets donkerder. Vooral wat breder en wat roziger. Niet persee donkerder. Maar goed wel klein verschilletje. Misschien maak ik pas langszaam hcg aan? Vorige zwangerschap namelijk ook nooit kwaaltjes gehad. Op bekkenpijn na maar dat heeft niet zo zeer met hormonen te maken. 
Dus wel weer een klein beetje hoop. Bloeden is ook over het algemeen gestopt soms hier en daar nog wel wat met afvegen. Maar wat je zegt roodkapje absoluut geen echt ongie krampen gehad bij het bloeden. 
Dus ik wacht morgen mijn nod even af is hij dan nog wat donkerder dan maar vk bellen? Vind het wel erg vreemd allemaal dat hij zo langzaam oploopt en bloed had

Terug
Bovenaan