NOD maart 2023

Gefeliciteerd Michelle met je zwangerschap! ??
Stabij heb jij al getest? I'm going crazyyy.
Vanaf woensdag spotting. Dat is 1,5 dag echt helemaal 100% weg geweest. Ik vanacht om half 4 ineens hongerig wakker dus ik dacht dit moet het zijn. Wil net gaan testen toch weer heel licht bloed rond baarmoedermond. Note to self; je zou niet meer testen voor NOD dus poging gestaakt..  volgens de app wordt ik morgen ongesteld en met een cyclus van 30 dagen pff..

Ik ben net ongesteld geworden. Baal er echt flink van, gisteren al wat bruine afscheiding en buikkramp en vandaag toch echt ongesteld. 

@klavertjes ik heb net getest, maar was negatief. Baal er wel flink van, we zitten in ronde 8 en ik had onderhand wel gehoopt op een positieve test. Helemaal omdat ik overal om mij heen mensen hoor die zwanger zijn. Nu maar afwachten wanneer ik ongesteld wordt de komende dagen. Maar goed, waarschijnlijk op naar ronde 9.

@klavertjes wat spannend! 
@stabij, i know the feeling :(. Mijn beste vriendin is zwanger na 1 x gebruik van ovulatietesten. Dat doet zo'n zeer. Word er elke x aan herinnerd als ik haar zie. Dan moet ik er gelijk aan denken. Wanneer is je nieuwe NOD? Mijn nieuwe NOD is nu 30 maart.. we gaan het zien.

Nou ik had dit berichtje nog niet getypt en het bloed kwam stromen. Het voelt voor mij nog steeds gek omdat ik geen krampen niks heb. Maar het is toch wel degelijk menstruatie bloed dus op naar ronde 14..?
En als klap op de vuurpijl mag ik zo op kraamvisite bij mijn nichtje.. jippie!  Ik herken het als geen ander dat IEDEREEN zwanger is of geweest. Ik kan gewoon niemand meer opnoemen zonder kind of zwangere buik ook van de mensen waarvan je het niet verwacht... Hoop dat het ons ook zo gegund is met zijn allen want we verdienen het wel!

@Nysnev ik ben nog niet ongesteld, dus ik weet mijn nieuwe NOD ook nog niet. Meestal duurt mijn cyclus 32 dagen, dus zal ergens in april zijn. 

@klavertjes balen! Ik had het pas geleden toen ik van 3 mensen hoorde dat ze zwanger waren. Ik ben wel echt blij voor ze, maar zelf baal ik dan wel als een stekker. Ik had er ook graag bij gezeten met de boodschap dat wij een kleine verwachten.
Maar goed, na zo'n negatieve testuitslag ben ik altijd even een dag teleurgesteld, ga ik allerlei scenario's bedenken over wat als het rond de zomer nog niet is gelukt en dan vanaf morgen kan ik weer verder. Ik hoop eigenlijk dat ik over een dag of 3 nog een keer moet testen omdat ik nog niet ongesteld ben geworden, maar ja dat is afwachten. Voor degenen die deze week gaan testen, succes! 

Hoi allemaal,
Mijn NOD was afgelopen woensdag of donderdag 1 of 2 maart. 
Ik had gisteren dit bericht aangemaakt. 

Dag allemaal,
Ik ben inmiddels 2 jaar van de pil af, dit is poging 3 dat we proberen zwanger te worden. 
Ik heb 15 februari een positieve ovulatietest van CB gehad, op 12 februari, 15 februari, 16 februari en 18 februari seks gehad.Op 26 februari had ik heftige menstruatie krampen, dat heb ik eigenlijk nooit dus ik dacht wellicht de innesteling?Ik heb een week voor mijn menstruatie doorgaans gespannen borsten maar dat heb ik nu niet.Mijn cyclus duurt normaal 24,25 of 26 dagen. Ik had verwacht dat ik 1 maart mijn menstruatie zou hebben uitgaande van 25 dagen.Ik heb 1 maart en vandaag een test gedaan en beide zijn negatief.Ook nog geen menstruatie. 
Is het mogelijk dat ik wel zwanger ben en negatief test of moet een zwangerschapstest dat er welUit halen? Zijn er meer mensen die veel later positief testen? 

Ik zit ook in onzekerheid, mag ik hier aansluiten?
Groetjes,

Ik ben helaas gisteren op 8 dpo ook ongesteld geworden. Echt heel vroeg al. Wel een ronde van 30 dagen waar ik blij mee ben. Mijn rondes zijn normaal heel lang en onregelmatig, maar door de Clomid lijkt het nu een normalere cyclus. Op naar de volgende ronde.. 

Terug
Bovenaan