Hallo allemaal,
Mag ik aansluiten hier? Ik ben nieuw op het forum.
Mag ik even ons traject schetsen? Doet me deugd om het er eens over te kunnen hebben met mensen die dezelfde ervaringen hebben.
Ik heb PCOS waardoor ik na het stoppen met de pil in augustus 2022 helemaal geen menstruatie of eisprong heb gehad. We zijn dan nu in de mmm beland. Duphaston gekregen 2de helft januari voor ontrekkingsbloeding op te wekken, vervolgens Letrozolekuur. Die dosis van 2,5 mg sloeg niet aan, maar de kuur van 5 mg wel. Heb dan 22/2 Ovitrelle spuitje gekregen en op 23/2 's middags denk ik mijn eisprong rechts heel duidelijk gevoeld te hebben. Hebben enkel die donderdag 23/2 het gezellig kunnen maken doordat mijn man een griepje met koorst had opgelopen en zich echt niet lekker voelde.
Aangezien alles zo nieuw is voor mij en ik uitzonderlijk ook thuis zit van mijn werk, ben ik erg bezig met wat ik voel in mijn lichaam. Maar omdat ik anders ook geen cyclus heb is het moeilijk om te weten of het nu gevolgen van eisprong en pre menstruatiepijnen zijn, of ofdat het effectief al een voorbode zou kunnen zijn ... nacht van 28 feb op 1 maart had ik zodanig veel buikpijn dat ik dacht dat het innesteling kon zijn.
Vandaar had ik afgelopen vrijdag (8 DPO) getest met Sensitest early en die was licht positief. Maar nu blijkt dat Ovitrelle blijkbaar zwangerschapstest kan beïnvloeden, want zaterdag, zondag en vandaag testte ik negatief. En heb de laatste dagen ook best wel wat krampen.
NOD (of de dag dat ziekenhuis me had gezegd waarop ik eigenlijk ten vroegste mag testen) is woensdag 8/3. Dus toch nog even afwachten dan maar...