NOD maart 2023

Wat balen voor iedereen die ongesteld is geworden. Extra geluk dust voor jullie?❤️ @Rosie gefeliciteerd met je positieve test! Bij mij is er niet veel te melden ik had donderdag morgen een positieve ovu test maar pas vrijdag avond gezellig kunnen maken. Ik hoop dat we nog op tijd waren maar oeff ik weet het niet. Deze maand was ook best gek. Normaal heb ik hevige krampen en voel ik duidelijk dat ik ovuleer, dit keer bijna tot geen last. Enige fijne is wel dat ik dit keer niet ziek werd tijdens mijn ovulatie ?
@Judith476876 hoe gaat bij jou?☺️

[quote quote=10607730]Hoihoi, Ik heb zojuist een test gedaan omdat ik tonijn wilde gaan eten en bedacht dat dit niet wordt aangeraden wanneer je zwanger bent. En hier zag ik een tuurstreepje. Een clearblue test gedaan en deze gaf aan zwanger 1-2 wkn. Super blij maar heel onwerkelijk allemaal.[/quote]
Whoohah Rosie haha ronde 1 raak! Gefeliciteerd!
Voor de rest sterkte weer :( Hier kom ik nu mijn menstruatie uit. Dus wachten op eisprong. 

Hallo allemaal,
Mag ik aansluiten hier? Ik ben nieuw op het forum.
Mag ik even ons traject schetsen? Doet me deugd om het er eens over te kunnen hebben met mensen die dezelfde ervaringen hebben.
Ik heb PCOS waardoor ik na het stoppen met de pil in augustus 2022 helemaal geen menstruatie of eisprong heb gehad. We zijn dan nu in de mmm beland. Duphaston gekregen 2de helft januari voor ontrekkingsbloeding op te wekken, vervolgens Letrozolekuur. Die dosis van 2,5 mg sloeg niet aan, maar de kuur van 5 mg wel.  Heb dan 22/2 Ovitrelle spuitje gekregen en op 23/2 's middags denk ik mijn eisprong rechts heel duidelijk gevoeld te hebben. Hebben enkel die donderdag 23/2 het gezellig kunnen maken doordat mijn man een griepje met koorst had opgelopen en zich echt niet lekker voelde. 
Aangezien alles zo nieuw is voor mij en ik uitzonderlijk ook thuis zit van mijn werk, ben ik erg bezig met wat ik voel in mijn lichaam. Maar omdat ik anders ook geen cyclus heb is het moeilijk om te weten of het nu gevolgen van eisprong en pre menstruatiepijnen zijn, of ofdat het effectief al een voorbode zou kunnen zijn ... nacht van 28 feb op 1 maart had ik zodanig veel buikpijn dat ik dacht dat het innesteling kon zijn.

Vandaar had ik afgelopen vrijdag (8 DPO) getest met Sensitest early en die was licht positief. Maar nu blijkt dat Ovitrelle blijkbaar zwangerschapstest kan beïnvloeden, want zaterdag, zondag en vandaag testte ik negatief. En heb de laatste dagen ook best wel wat krampen.

NOD (of de dag dat ziekenhuis me had gezegd waarop ik eigenlijk ten vroegste mag testen) is woensdag 8/3. Dus toch nog even afwachten dan maar...

@breezy
dankjewel! Ik had dit niet verwacht gezien we allebei deze maand corona hadden. Maar zo zie je dat het alle kanten op kan gaan.
Ik wens jullie allemaal heel veel geluk ??

Dankjewel! Jaa heeeel bizar. Kan het nog even niet geloven ook. Wij hadden allebei deze maand corona dus verwachtte er niet zoveel van. 

Ik wens jou veel geluk! Dat je ook maar snel een positieve test in handen mag hebben

@rosie gefeliciteerd! Wat fijn!
@prinsespanda dat klopt. Je kan pas testen 14 dagen na je eisprong. Ovitrelle zorgt voor een eisprong binnen een bepaalde tijd. Ik houd zelf na mn gonasi (soort ovitrelle) rekening met na 16 dagen testen. (omdat eisprong de dag erna of de dag daarna kan komen met gonasi of ovitrelle). In die spuit zit veel hcg en dat zoekt de zwangerschapstest op. Je zwangerschapstest sloeg dus vals positief aan helaas. Toch wachten idd op 8 maart dan. Eerder testen heeft geen zin. 

Terug
Bovenaan