NOD maart 2023

@Breezy: Vervelend dat je ook pcos hebt. Heb je wel een eisprong van jezelf? Want daar kun je dan idd eventueel Clomid voor slikken. Hoe lang zijn jullie nu bezig?
@MichellevdM: Aah, gefeliciteerd meis!
Spannend voor alle meiden wiens nod al dichtbij komt! Ik ga denk ik volgende week dinsdag ook een testje wagen, hoewel ik niet perse klachten ervaar. Heb wel flink veel witte afscheiding. Geen idee of dat iets zegt.

[quote quote=10607559]Ik ga extra hard voor je duimen, CharlieD! Hoop het voor je! Moet wel zeggen dat ik een korte luteale fase heb, dus het is niet zo dat ik m’n menstruatie echt pas 7 maart verwachtte hoor. Voor de rest duim ik ook natuurlijk![/quote]
Hoe lang is jouw luteale fase? En ben je nu zonder medicatie o.i.d zwanger geworden? Ik heb zelf een luteale fase van 9 dagen. Vandaar mn vraag ☺️ 
En van harte gefeliciteerd met je zwangerschap Michelle!

@Caramelx ik had zelf ook veel witte afscheiding maar toch ongesteld geworden.. hoeft niks te betekenen in mijn geval ?

Bedankt meiden!
@nysnev mijn luteale fase is ook 9 dagen. Vandaag was 10dpo en de vorige keren was/werd ik dan ongesteld. Dus er is hoop hoor! Ik ben inderdaad zonder medicatie zwanger geworden. Moet wel zeggen: ik heb al een dochtertje, waardoor ik weet dat ik zwanger kán worden met een korte luteale fase. Al duurt elke ronde te lang. Zat nu al op dag 50...

@MichellevdM wat mooie nieuws! Gefeliciteerd ??
@caramelx zo ver ik weet heb ik wel een eisprong elke maand. Ik voel het ook altijd super heftig maar is nu ook meer dan jaar geleden dat ik bij de gyn ben geweest. Laatste x via een echo kon ze zien dat eitje op barsten stond haha. We zijn nu 14 maanden bezig. Daarvoor was het 1 jaar en toen 8 maanden pauze, want zat ook echt niet lekker in mijn vel. 

Zo spannend voor iedereen! Dat het weekend maar lekker snel voorbij is door allemaal leuke dingen en we volgende week kunnen gaan testen en hopelijk goed nieuws mogen krijgen ?

Mijn Nod verwacht ik 6 maart.
2 dagen geleden getest. Negatief. Op 9dpo roze afscheiding gehad en menstruatiepijn. 

Terug
Bovenaan