Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@michellevdm Oeh wat spannend! Ik begrijp dat je nu te vroeg heb getest? Ik ga voor je duimen dat ie positief blijft! ?
Ik vind het wachten ook erg lang.. Nog 9 dagen... Pfff
[quote quote=10607535]OMG! Dames, een duidelijke streep op mijn zwangerschapstest. Ik weet alleen niet hoe ik een foto moet uploaden. Ik heb de Kruidvat 2v5 gedaan. Zooo spannend!![/quote]
Whoohoo! Wilde net zeggen test maar, kan al zeker zichtbaar zijn en toen zag ik je 2e bericht!
@Ninna, klopt, ik kon niet meer wachten, hihi. Ik dacht: even m'n hoopvolheid temperen met een negatieve zwangerschapstest (ook al hoop je natuurlijk stiekem op een positieve test, maar dat leek me erg vroeg).
[quote quote=10607451]1 maart – Nysnev 5 maart – Judith 6 maart – Stabij & Klavertjes 7 maart – MichellevdM 8 maart – CharlieD 7-10 maart – Caramelx 12 maart – Ninna & Evol 14 maart – Saby 15 maart – Breezy 23 maart – Plubluh 30 maart – Noenoe 2 april – Frasseke
Balen Noenoe, we kunnen vandaag lekker samen erdoorheen zitten. Ronde 10 wat vervelend zeg?, hopelijk mag dit je ronde zijn?? Mijn nieuwe NOD is weer een gok. Maar zal het weten als ik de ovitrille heb mogen zetten. Maandag eerste echo weer en zal dan dus op dag 4 met FSH injecties beginnen. Hopelijk helpt het en is ronde 21 onze ronde?? ik heb er vertrouwen in!![/quote]
Aah lief. Hoop voor jou zeker dat het een keer mag gebeuren! Yess vertrouwen is altijd goed! Op naar de volgende weken!
@michellevdb Oooh wat leuk! Van harte gefeliciteerd!
Door jou wil ik nu ook testen haha ? ik had op 20 of 21 februari mijn eisprong. Wilde eigenlijk wachten tot NOD maar door jouw bericht kan ik eigenlijk ook niet meer lang wachten.
Ik ga extra hard voor je duimen, CharlieD! Hoop het voor je! Moet wel zeggen dat ik een korte luteale fase heb, dus het is niet zo dat ik m'n menstruatie echt pas 7 maart verwachtte hoor.
Voor de rest duim ik ook natuurlijk!
@MichellevdM, wat leuk! Gefeliciteerd! Je maakt ook dat ik wil testen? ik wacht denk ik nog even tot maandag, zou zondag eigenlijk kunnen testen want ik zie dat de app aangeeft dat ik zondag ongesteld moet worden. Maar aangezien er nog wat familie over de vloer komt, is dat niet zo handig. Duimen dat ik maandag nog niet ongesteld ben?
Hallo allemaal,
Wat balen dat er bij sommigen de rode duivels zijn aangebroken.
@MichellevdM, gefeliciteerd ?
De dames die nu wachten, net als ik, en de dames die nu voor een nieuwe ronde gaan, ik duim voor jullie allemaal ??
Ik zit nu ongeveer op dag 17 in mijn cyclus dus hier nog een kleine 2 weken in wachtstand.