NOD maart 2023

@gebruiker je kan hier zeker aansluiten! Het is misschien handig om even je forum gebruikersnaam aan te passen via menu -> op je naam klikken -> ouders van nu. De ervaring leert dat het dan makkelijker antwoorden en meepraten is. Het kan dat je op je NOD nog niet genoeg HCG hebt, je kan proberen om over 3 dagen nog eens te testen, dan is de hoeveelheid HCG verdubbeld. Ik ga dat ook doen als ik nog niet ongesteld ben over 3 dagen. 

@caramelx balen! Volgensmij gaan we zoals het nu lijkt met een heel aantal door naar de volgende ronde? weet je al wanneer je volgende NOD ongeveer is? 

Bedankt voor je berichtje! Ik wist steeds niet hoe ik die naam aan kon passen.. 
Hebben jullie in je omgeving wel eens gehoord dat mensen later nog positief testen? Ik heb dit nog nooit gehad. Overal lees je dat je wel rond NOD positief zou moeten testen.. 

Wat balen voor de mensen die nu toch menstrueren :( ken het gevoel wel na 3.5 jaar. Elke x wachten en dan toch de teleurstelling! 
@bdt ja je hoort weleens dat sommige pas dagen later testen. Toch even afwachten denk ik dan? 

Sorry ik heb een aantal dagen terug hier een berichtje gepost maar niet gevraagd of ik hier zou mogen aansluiten. Is dit mogelijk? Ik ben Rosie, 24 jaar en dit is onze eerste ronde. Mijn spiraal is in december verwijdert en ik heb in februari voor het eerst een volledige cyclus gehad. 
Mijn verwachtte NOD is vandaag (weet ik niet heel precies omdat ik pas 1 menstruatie heb gehad sinds spiraal). Op 9dpo roze afscheiding met krampen gehad, 2 dagen later een test gedaan. Deze was negatief. Momenteel last van erg gevoelige borsten. 

Wat kl*te voor iedereen waarbij het deze ronde niet is gelukt. Dat volgende ronde maar een succes mag zijn ?? 

Spannend Rosie!
Zo balen voor iedereen waarbij het deze maand niet gelukt is. Weer een maand proberen.. ?
Ik ben zelf ook gisteren avond ongesteld geworden. 

Aah Klavertje, stabij en caramel wat ontzettend balen.. leef met jullie mee, ik ken het gevoel van teleurstelling al te goed ?
Hoop dat de volgende ronde, jullie ronde zal zijn?
Ik zit momenteel 8/9 dagen voor NOD, als deze ronde niet raak is, slaan we 1 ronde over. Hier dus nog in wachtstand. 
Knuffel voor jullie allen ?

@BdT, de 1 maakt sneller hcg aan als de ander. De.1 test al voor.NOD positief, een ander pas veel later. Zou over 2 dagen weer testen ?

Ik ben vanmorgen helaas ongesteld geworden. Baal er wel van, maar had het ergens wel verwacht. Nieuwe NOD ligt op 8 april, als ik een cyclus van 33 dagen aanhoudt. Blijf jullie nog wel even volgen in dit forum, ik denk dat er nog weinig mensen zijn met een NOD in april?

Hoihoi,
Ik heb zojuist een test gedaan omdat ik tonijn wilde gaan eten en bedacht dat dit niet wordt aangeraden wanneer je zwanger bent. En hier zag ik een tuurstreepje. Een clearblue test gedaan en deze gaf aan zwanger 1-2 wkn. Super blij maar heel onwerkelijk allemaal.

Terug
Bovenaan