NOD maart 2023

@Stabij: Balen dat het bij jou ook is doorgebroken.. :( Mijn volgende NOD staat rond 4 april. Het gekke is dat mijn bloedverlies nog steeds bruin is en vandaag lijkt het ook helemaal gestopt. Kan je ook een menstruatie hebben zonder roodverlies? Ik heb morgen een afspraak bij de gyn, dus hopelijk daar dan wat meer duidelijkheid.
@Rosie: Wauw, gefeliciteerd!!
Een dikke knuffel voor alle meiden die ook door zijn naar de volgende ronde! 

Hallo allemaal, ik zou mij ook graag aansluiten bij jullie. Mijn NOD zou volgens mij morgen moeten zijn.  Situatie: 8 februari een miskraam gehad op 5 weken. Op 20 februari naar de gynaecoloog geweest om te zien of alles terug 'proper' was. Daar had de gynaecoloog gezien dat ik een eierstok heb met iets meer follikels. Nu, omdat ik in ronde 4 spontaan zwanger was geraakt, gaat ze daar nog niet verder op in. 22 februari (2 weken na miskraam) 2 dagen licht gebloed (ovulatiebloeding??). En nu dus wachten. Deze ochtend wel al eens een test gedaan, maar negatief ...  Veel succes allemaal! X

Bedankt @ninna voor de uitleg!
Helaas vandaag bloeding begonnen, dus denk niet dat het nog zin heeft om morgen te testen :p Heb alvast contact opgenomen met het ziekenhuis om te kijken hoe het nu verder gaat. Was nog maar mijn eerste ronde dus is nog beetje nieuw allemaal, maar ik vermoed dat ik gewoon binnenkort opnieuw de letrizolekuur moet starten.

Welkom Elenaaa! Veel succes.

Caramelx, ik kan je helaas niet helpen aangezien ik nog niet echt veel ervaring heb met "natuurlijke cyclussen". Cyclus onder pilgebruik is denk ik totaal niet vergelijkbaar.
Mijn cyclus nu ook veel meer kwaaltjes. Straks moet ik nog blij zijn (buiten de kinderwens dan) dat ik anders geen cyclus heb. Nu 2 weken van de maand constant kwaaltjes, maar voor een kindje nemen we dat er uiteraard graag bij.

Hi allemaal, ik ben nieuw hier! 13 maart is mijn nod. Ik heb alleen sinds afgelopen zondag (5/3) al echt ontzettend erge buikkrampen alsof ik ongesteld moet worden :( het straalt ook helemaal uit naar mijn heupen en rug! meestal heb ik pas 2 dagen voor mijn menstruatie last van krampjes.. heeft iemand dit ook ooit gehad? Nu maar blijven afwachten!

Welkom Elenaaa en Elsaaxx 
@ Elenaaa, kan ovulatie bloeding zijn of innesteling of hormonen van slag. Hopelijk pakt het uit met een positieve test. Zolang de rode duivels zich nog niet melden zit je goed?

@ Elsaaxx, is dit je eerste ronde? Ben je allang gestopt met conceptie? Kan namelijk ook tekenen zijn dat je lichaam went aan het stoppen van alle hormonen.
Tijdens pil gebruik had ik nooit ergens last van en sinds ik met de pil gestopt heb, heb ik altijd na m'n ovulatie ontzettend zere borsten, pijn id lies en onderbuik en ongeveer 5 dagen voordat mijn menstruatie doorbreekt, bruinverlies. Terwijl ik tijdens pil gebruik 0.0 van bovenstaande klachten had.

@Saby super bedankt voor je reactie! Wij zijn nu ongeveer 8 maanden bezig, dus ookal zolang van de pil af.. na mijn ovulatie heb ik inderdaad ook weleens klachten, maar deze ronde echt vooral de buikkrampen alsof ik ongesteld moet worden en rugpijn etc. alleen ben ik het nog niet geworden.. beetje apart. Maar ik wacht het rustig af!x

@Saby wat ik ben vergeten te vermelden; de krampen komen echt met vlagen.. soms veel pijn en dan ineens is het weer weg. Bij menstruatie krijg ik ook krampen maar dan ben ik na 1 of 2 dagen meteen ongesteld. Mijn lichaam zal wel flink in de war zijn! 

Terug
Bovenaan