NOD maart 2023

Welkom aan alle nieuwe mensen! Hopen op een mooie nieuwe ronde. Wat ontzettend lastig Elena met die lange cyclussen.
Ik heb vorige week toen mijn menstruatie doorbrak de afspraak gemaakt bij de dokter. We moeten daar zo heen. Echter denk ik dat ik afgelopen ronde misschien toch zwanger ben geweest. Ik had overduidelijk iets gevoeld wat kwa timing en gevoel met innesteling overeen kwam. Mijn menstruatie verliep wat raar met veel kramp, veel bloed toen weinig en toen weer veel bloed met op de 4e dag flink wat zwart donker stolsel.. wat mij toch neigt naar een afstoting.
Nu hele gemengde gevoelens over de afspraak. Als bovenstaande klopt zou het betekenen dat we dus wel vruchtbaar zijn. (Hallelujah) maar we gaan toch maar ookal voelt het nu erg dubbel voor mij..

@klavertjes: hoe was je afspraak gisteren geweest? 

Hier nog geen menstruatie, en een negatieve zwzngerschapstest ... ik begin meer en meer te denken dat alles stil ligt qua eisprong.

Hey allemaal, er zijn weer een heel aantal mensen aangesloten, succes allemaal! Ik ben weer bijgelezen nadat ik even een weekje nergens naar gekeken heb. 
Mijn menstruatie is weer afgelopen, dus we gaan weer vol goede moed de volgende ronde in. 
Afgelopen dagen een paar baaldagen gehad, hoorde van een aantal mensen dat zwanger worden niet zo moeilijk was en dat je zo zwanger bent. Ze weten niet dat wij op dit moment in ronde 9 zitten en het echt wel wat lastiger is dan dat. Maarja, ergens kan ik het ze ook niet kwalijk nemen, maar kwam wel even hard binnen ofzo. Ik ben heel blij voor degenen die in een keer zwanger raken, maar de werkelijkheid ligt meestal anders?. Meer mensen die dit herkennen? Of stel ik mij gewoon aan??

@klavertje idd hoe was je afspraak? 
@elanaaa lastig dat afwachten en geen idee of het aan de gang is of niet.
@stabij dat herken ik zeker ja! Sprak een oud collega  ik via de app (toen we al 2 jaar bezig waren) die bleek  zwanger. Toen zei ik "oh dat ging best snel of niet?" zegt ze nee duurde echt heel lang. Bleek 6 maanden te zijn. Dat vond ik toen heel zwaar. Ze wist het van mij niet, maar kwam wel hard binnen bij mij. Wij zitten nu ondertussen op 3.5 jaar. ?

Wat vervelend Elenaaa! Begrijp dat je er moedeloos van wordt. 
Ik ken het van het ene stel beter hebben dan van het andere. Al moet ik zeggen dat ik het inmiddels tegen de meeste wel openlijk verteld heb dat wij al wat langer bezig zijn. Dat helpt wel bij het voorkomen van vervelende vragen.
Prima afspraak bij de dokter gehad. Moet bloed laten nemen voor een check op chlamydia en hebben een door verwijzing gehad. Wachttijd is 2 maanden dus dat is goed te doen.
Menstruatie is volledig over maar heb nog steeds flinke buikpijn linksonder dus snap er geen snars meer van.? 

Dag dames
Hier ook even iets stiller geweest. Menstruatie is paar dagen eerder begonnen als verwacht.... zou 14 maart nod hebben maar al geruime tijd bruin verlies en sinds gister begint t rood te worden.

Volgende maand slaan we even over om alles een plekje te geven, even nergens bij stilstaan en daarna zien we wel weer.
Ik snap dus jouw gevoel heel goed @Klavertjes!
@ elenaaa wat vervelend dag wachten, ook iets om moedeloos van te worden?
Voor alle andere dames, succes!! Ik sluit mij over 2 rondes weer aan?

Hoi allemaal,

Iemand dit dit herkent? Zaterdagochtend 25 februari had ik een positieve ovulatietest van CB. Nu had ik eigenlijk afgelopen weekend mijn menstruatie verwacht maar die komt niet. Vandaag ook nog geen spoor van te bekennen. Toch is de zwangerschapstest die ik vanmorgen deed negatief. Het kan toch bijna niet te vroeg zijn geweest om te testen? Maar hoezo ben ik dan nog steeds niet ongesteld?

Hoi allemaal,
@Angelina, hmm wel vreemd hoor. Mogelijk toch later eisprong gehad? heb er geen ervaring mee.
Ik wilde ook even laten weten hoe het bij mij gaat. Ik ven vandaag voor een echo gegaan om te kijken wanneer we kunnen insemineren en of de medicatie goed aanslaat. De medicatie had zeker zijn best gedaan tot bijna te veel. Na overleg met de arts en nogmaals kijken is er toch besloten om door te gaan! Ik heb woensdag inseminatie en dus een nieuwe NOD van 30 Maart, maar ik heb 29 Maart bloedtest? dus spannend weer??

Terug
Bovenaan