NOD maart 2023

Ik heb nog steeds elke dag wat bruin/donkerrood verlies. Nu een week bijna. Het is niet veel en vaak alleen 's ochtends en 's avonds. Ik heb een paar keer getest en deze zijn negatief. Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken. Normaal gesproken is een innestelingsbloeding niet zo lang maar er zijn uitzonderingen. Maar heb ook niet het gevoel dat ik nu ongesteld ga worden. Mijn buik is wel ontzettend opgezet. Meer dan voor mijn menstruatie. Verder alleen gevoelige borsten. Best wel onzekermakend en frustrerend. Blijft afwachten tot zondag denk ik dan is mijn NOD. 
Iemand een vergelijkbare ervaring? 
Hoe gaat het met de rest? 

@Gebruiker10419195 balen is dat hé. Hopelijk volgende ronde geluk???
@Eevy ai wat naar van je vmk?. Ik durf het ook niet te zeggen. Idd het beste om te overleggen met je huisarts maar hopelijk is het wel raak❤️
@Nysnev idd balen en goed uithuilen. I know the feels. Hopelijk kan je even relaxen tijdens het winkelen. ?En ja die cup zijn idd super onhandig maar durf mijn vriend echt niet te laten doen hoor haha. Ik twijfel of ik het nog wel ga gebruiken. Ik had het maandag gebruikt en vond dat er best wat vloeistof in het cupje zat en het is pijnlijk.
Ik heb vandaag een positieve ovu test van clearblue. Ik had het niet verwacht want voelde ook niks, normaal verga ik van de pijn. Ik voel mij dit x ook niet ziek alleen super moe, dus ook weer wat nieuws? Ik hoop dat het vanavond lukt om te klussen en dat we op tijd zijn voor de eisprong, want de laatste x was maandagavond. 

@breezy ik heb heerlijk gewinkeld. Zometeen naar de sportschool, dan heb ik afleiding. Ik en mn vriend moeten altijd wel een beetje lachen als we die fertilily cup gebruiken. Gelukkig is hij heel voorzichtig met het inbrengen. Ik merk dat als ik de cup eerst een beetje natmaak dat het wat makkelijker glijdt dan zo droog. Miss een tip? Blijft natuurlijk een geklungel. Wat betreft die vloeistof in dat cupje dat heb ik ook. Maar dat is vooral vocht. Heb die cup toen de hele nacht erin gelaten en toen ik sochtends de cup eruit trok toen leek wel alsof er een plas water uitviel ?. Misschien tmi haha ?. Bijzonder dat je nu geen eisprong klachten heb! Wie weet ☺️ ik voel t ook echt elke maand aankomen.

@Nysnev oh een hele nacht? dat durf ik al helemaal niet. Maar fijn om te weten dat het idd toch gebeurd, want dacht echt dat ik het verkeerd had gedaan. Nouu ben nu beetje sad geworden. Vandaag is het een gemiste kans want manlief moet weg voor zijn werk en morgen is het denk ik al te laat. Op afgelopen maandag is denk ik ook geen kans. 
Ik weet het dat het niet een "moet" ding moet worden en vaak is het geen moeten maar ben ff zat. ? Oké ik ga maar een filmpje op zetten met een dikke bak popcorn. 

@Nysnev: Ik heb ook een korte luteale fase, een beetje hetzelfde als jij. Nu heb ik wel Pcos. Geen idee of het daar wat mee te maken heeft. Maar volgens mij zou dat geen kwaad moeten kunnen om zwanger te kunnen raken.
Ik zit nu op 6dpo. Niet echt klachten. Mijn linkerborst voelt soms gevoeliger/pijnlijk. Maar rechts eigenlijk niet echt. Hebben jullie dat ook weleens gehad?

@breezy dat is jammer. maar ik had toen zaterdag 18 feb ook een vaste smiley op mn clearblue ovulatie test maar als ik naar mn temperatuur kijk dan had ik pas maandag mn eisprong. Want pas dinsdag 21 feb ging mijn temperatuur omhoog. En als je temperatuur stijgt dan is je eisprong voorbij als ik het goed heb. Dus het was zeker 24-48 uur later dan de smiley! Dus morgen zou nog goed kunnen hoor :) 
@Caramelx Ik had rond 6dpo ook last van mijn tepel en dat was bij mij meer links dan rechts. Bleek gewoon pms te zijn in mijn geval.. Maar hoeft bij jou niet hetzelfde te betekenen ofc. 
Ik heb zelf geen pcos voor zover ik weet.. Maar het is me opgevallen dat ik elke keer eerder ongesteld word dan mijn app voorspelt. Misschien ligt het hormonaal. Ik lees wel dat er medicatie bestaat om de LF te verlengen. Heb inmiddels zoveel vragen voor de gynaecoloog haha.

@Nysnev: Ik voel normaal nooit iets aan mijn borsten, die zijn compleet gevoelloos zowat. Zelfs als ik menstrueer. Dus dit is wel nieuw voor mij. Nu ligt het bij mij wat lastiger omdat ik (normaal gesproken) geen eisprong heb en dus niet automatisch menstrueer. Ik had hele afwijkende cyclussen (37-35-34-88-172) dus toen heb ik aan de bel getrokken. Ben dus ruim een halfjaar niet ongesteld geweest. Heb primolut gekregen om een ontrekkingsbloeding te creeëren. En Clomid om een eisprong op te wekken. Dit is de eerste ronde dat ik het gebruik. Ik heb op cd 22&23 een smiley gemeten, dus ik ga er vanuit dat ik een eisprong heb gehad, maar dit hoeft dus niet. Ik maak het hormoon wel aan, maar ik heb dus een hele kralenkrans aan eitjes die niet goed reageren erop (pcos). Dus het is spannend. Ben al blij als ik een goede normale cyclus heb deze ronde, maar zwanger raken zou het mooiste cadeau zijn natuurlijk! 7 maart heb ik weer een afspraak bij de gyn en dan is precies mijn NOD (volgens mijn app). Dus ik ga die ochtend testen. We gaan het zien!  
@Breezy: Ik heb gebruik ook de ovulatie testen van ClearBlue. Die meet echt de hoogste piek voordat je eitje gaat springen. Meestal springt je eitje 1-2 dagen na de laatste smiley die je ziet. Dus misschien heb je nog kans!

Hee dames,
Hier vanacht flinke krampen gehad en zijn de duivels begonnen.
Ik heb me aangemeld voor de IUI dus zal de weekend of maandag mijn eerste echo hebben en beginnen met spuiten. 

Terug
Bovenaan