NOD maart 2023

Thanks dames. Ja ik ben echt slecht als het gaat om de ovulatie berekenen ? ik ga voor nu het even laten als het vanavond lukt dan mooi en anders next ronde weer en ga dan ook proberen te tempen naast de Cb ovu. Ik gebruik altijd de roze van cb, dus als ik 1x een smiley heb test ik de volgende de dag niet meer. Of is dat juist wel handig?
@caramelx ik gun het je zo!??? OH ik wist dat niet dat je wel de hormoon meet maar niet perse een eisprong hebt. Ik heb zelf ook pcos. Ik was vaak super onregelmatig en toen kwam ik onder controle van de gyn en poeff na jaren was ik weer regelmatig en netjes een eisprong zonder medicaties. Ze zei nou zien geen reden dat het niet zelf gaat lukken maar ja we zijn toch weer beste maanden verder. Ik hoor ook vaak clomid voorbij komen. Ik ga mij daar eens in verdiepen voor ik mij weer aanmeld bij de gyn. 

Hi! 

Hier NOD op 10 maart. In de 2e ronde met clomid 50mg en gisteren te horen gekregen dat mijn progesteron 130 is en dus een hele goede eisprong heb gehad.

ik heb sinds dinsdag een wat zeurderig, kramperig gevoel in mijn onderbuik en onderrug! Dit zou de innesteling kunnen zijn en dat alles gaat groeien. Maar ik wacht het rustig af ? Meer meiden die in de mmm zitten?

Liefs Maaike ? 

Ik moet nog een week wachten. Maar kheb ook al een paar dagen last van mn borsten. De ene doet meer pijn dan de ander. Hebk vaker gehad. Misschien nu iets meer door de injecties? ? 

1 maart – Nysnev
4 maart – Frasseke
5 maart – Judith
6 maart – Stabij & Klavertjes
7 maart – MichellevdM
8 maart – CharlieD
7-10 maart – Caramelx
12 maart – Ninna & Evol
14 maart – Saby
15 maart – Breezy
23 maart – Plubluh
30 maart – Noenoe

Ik ben er ook weer. Vandaag menstruatie doorgebroken. NOD zal rond 30/31 zijn. 
Heb nog niet van jullie allemaal teruggelezen hoor. Ga nu even chagrijnig zijn en balen. Ronde 10. 

1 maart – Nysnev
5 maart – Judith
6 maart – Stabij & Klavertjes
7 maart – MichellevdM
8 maart – CharlieD
7-10 maart – Caramelx
12 maart – Ninna & Evol
14 maart – Saby
15 maart – Breezy
23 maart – Plubluh
30 maart – Noenoe
2 april - Frasseke

Balen Noenoe, we kunnen vandaag lekker samen erdoorheen zitten. Ronde 10 wat vervelend zeg?, hopelijk mag dit je ronde zijn??
Mijn nieuwe NOD is weer een gok. Maar zal het weten als ik de ovitrille heb mogen zetten. Maandag eerste echo weer en zal dan dus op dag 4 met FSH injecties beginnen. Hopelijk helpt het en is ronde 21 onze ronde?? ik heb er vertrouwen in!!

Ach nee, weer een paar rode duiveltjes langsgeweest bij sommigen. Onwijs balen meiden!  Hier gelukkig nog geen rode duivels, maar het begint nu wel spannend te worden. 20 feb voelde ik in de avond m'n eisprong (denk ik). 21e in de ochtend was m'n ovulatietest positief. Is dat niet raar? Qua timing om het gezellig te hebben zat ik wel perfect, dus heb (iets te veel) hoop. Gerekend vanaf de 21e zit ik nu op 10 dpo. Ik voel helemaal niks. Geen symptomen van eventuele zwangerschaps (lijkt me nog erg vroeg), maar ook niet van een aankomende menstruatie (gelukkig). Bij de vorige rondes was ik zo rond deze dag wel ongesteld te worden. En omdat ik dat nu nog niet ben, ben ik bang dat ik straks nog erger word teleurgesteld. Klinkt vast raar, maar het liefst doe ik nu een zwangerschapstest om te zien dat er staat 'niet zwanger' (oké, liever niet natuurlijk...), maar dan tempert mijn hoop hopelijk weer een beetje. Kennen jullie dat gevoel? Zou er überhaupt bij een Kruidvat 2v5 of een streepje of bij een niet-vroege clearblue 'zwanger' komen te staan? Arggh, wachten duurt lang...

OMG! Dames, een duidelijke streep op mijn zwangerschapstest. Ik weet alleen niet hoe ik een foto moet uploaden. Ik heb de Kruidvat 2v5 gedaan. Zooo spannend!!

Terug
Bovenaan