NOD november 2018

Hallo Iedereen,
Ben nieuw hier op de forum.
Wou graag mijn verhaal met jullie delen.
Ben een vrouw van 33 en heb een kinderwens. Ben vorig jaar gelopen aan mijn eierstokken omdat er kiesten zaten of wat ze ook zeggen vochtblaasjes, ben sinds april 2018 actief gaan afvallen omdat ik graag kinderen wil.
Deze maand zou ik rond 5,6,7 oktober ongesteld moeten worden, maar nog niks gezien niet eens afscheiding.
Nu ben ik paar dagen overtijd en heb ook al testen gedaan allemaal negatief.
Heb geen gevoelige borsten maar 3 dagen geleden was mijn buik heel erg gevoelig.
Ben zo zenuwachtig dat ik het met jullie wou delen. Of dat er meerdere vrouwen zijn die dit herkennen.?
Hoor graag van jullie.
 
Ik sluit mij ook aan. Gisteren ongesteld geworden na een cyclus van 27 dagen, daarvoor rondes gehad van 33 dagen.. gelukkig gebeurde het gisteren toen ik net thuis kwam van boodschappen doen ??
Op naar ronde 4 ?
Sjamee, denk dat je tesr nu nog negatief us maar je zit zeker in de buurt!
 
@YM: hoe was het HSG onderzoek? Deed het pijn??? En wat doen ze aan een verstopte eileider ? Krijg je dan nu een kijkoperatie of hebben ze hem door kunnen spuiten ? Enig idee hoe de eileider verstopt is geraakt ?
Sorry erg nieuwschierig. Ik heb a.s. donderdag het HSG onderzoek in het ziekenhuis. Toch wel spannend!
 
Hoi hoi
Helaas vandaag ongesteld geworden, dus ik sluit me aan bij dit topic.
Zal me even kort voorstellen, ik ben 26 jaar, 9 weken geleden getrouwd met mijn man van 32 jaar en beginnen nu met de derde ronde.
Eerste ronde: dag 18 ovulatie, dag 28 ongesteld.
Tweede ronde: dag 19 ovulatie, dag 31 ongesteld.
Nu eerst mijn ongesteldheid overleven en dan weer opnieuw proberen :)
 
Hee leuk weer paar nieuwe namen erbij, welkom. 
Fundaa ik ben heel nieuwsgierig omdat je praat in de ik vorm. Ga je alleen voor een eerste kindje? Ik hoop dat je de vraag niet brutaal vind maar ben gewoon heel benieuwd.,
Jammer nikkkii hopelijk deze ronde meer geluk ?
Ik en mijn man zijn beide 28, ook voor 1e kindje 
 
Welkom aan die nieuwe in deze NOD. Hopelijk veel positieve testen! 
Ik denk dat men eisprong er binnen enkele dagen wel zit aan te komen ( eindelijk eens op tijd! ?) heb wel wat afscheiding maar nog niet zo rekbaar dan het moet. Ovulatietest is ook nog geen knaltest. Ik heb wel al kleine steekjes links in men zij... maar deze zijn heel licht. Als ik men eisprong heb, voel ik dit DUIDELIJK! ? hebben jullie ook een opgezettere buik rond de eisprong? ?
 
 
 
Ik wil mij hier ook graag melden.
dit is voor ons de eerste ronde dat we echt ‘proberen’. vind het allemaal wel erg spannend want het is voor de 1e keer.
 
 
Terug
Bovenaan