NOD november 2018

Ik heb maar twee dagen een bloeding gehad, wel veel heftiger dan normale menstruatie (miskraam bij 5 weken). Nu heb ik geen zwangerschapssymptomen meer en voel me weer normaal. Wel echt gek hoor, ik voelde me 2 weken lang zo raar. Ergens wel relaxed om me weer normaal te voelen, al was ik liever nog zwanger geweest.
Ik verwacht dus over 1 a 2 weken weer een eisprong te hebben. Alleen is mijn vriend volgende week 5 dagen op vakantie, dus ik denk dat dit een verloren ronde is.
Het is volgens mij totaal niet bewezen, maar ik las op verschillende plekken dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent en dat hoop ik dan maar. Zo bang dat het nu niet meer lukt... 
Ga nu geen testen doen en ook gewoon wachten op mijn NOD. 
 
Hoi iedereen ,
Ik weet niet als ik hier goed zit maar wil toch ergens me verhaal kwijt. Ik zou me eerst even voorstellen mijn naam is Melissa ben 24 jaar en heb nu 9 jaar een relatie. In december 2017 hebben we besloten te stoppen met de pil maar zijn we niet echt serieus bezig geweest. Sinds juli zijn  we er wel serieus me bezig ik heb altijd een regelmatige menstruatie, maar donderdag kreeg ik opeens een bloeding terwijl ik vandaag pas ongesteld zou moeten zijn. De bloeding was veel minder hevig En ik voel ook niet mijn menstruatie pijn.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen vind het best raar zelf.
 
Groetjes melissa
 
Hoi dames. Vraagje over de ovulatie testen. We zitten nu inmiddels in ronde 5 maar wanneer moet je nu precies testen? Hoor 30 verhalen..... Ochtend middag avond..... 
Tanx?
 
@kershje vind het geen vervelende vraag ?
We zijn bezig voor ons eerste kindje maar tot heden nog niks gelukt.. ben vandaag bij de huisarts geweest en die zegt als de test negatief is is het negatief. Maar zegt ze je kan volgende week nog wel een test doen wat k erg krom vond. Ben nu al 10 dagen overtijd.
We zitten in het zelfde schuitje ook voor 1ste kindje?
 
@elsiejay:
Wel fijn dat je niet geopereerd hoefte te worden. Heb je daarna wel een normale cylus gehad toen de kiesten weg waren?
Ben nog steeds aan het afwachten om zwanger te worden.
 
ElsieJoy, dit is echt een menstruatie. Ik ben 2 weken geleden geopereerd en op de dag dat ik geopereerd werd was precies mn eisprong.. of eerder dus aangezien ik eerder ongesteld ben geworden. Ben er deze maand niet mee bezig geweest omdat de arts heel duidelijk vroeg of ik echt niet zwanger was en dat narcose dan echt niet goed is.
 
Van de week ovulatie testen halen en dan hopen we verder ?.
 
Ik ben 31 en mijn vriend 32. We hebben een zoontje van 3,5 jaar oud. Daar was ik zeer onregelmatig ongesteld en na een half jaar zwanger. Nu regelmatig ongesteld en we gaan voor ronde 4.. ben benieuwd.
 
Bedankt voor het warme welkom!
 
Kiimmm ik heb denk ik zo’n 10 jaar aan de pil gezeten, maar ben ook al twee jaar geleden gestopt.
Wel heb ik in augustus voor het eerst zo’n 10 dagen de pil geslikt, omdat ik ongesteld zou moeten worden op mijn eigen bruiloft.... hahah. Hopelijk heeft dat nu geef negatief effect, maar lijkt me sterkt toch..
 
Nou, die kraampjes gisteren waren niet voor niets... deze ochtend bij het afvegen lichtroze slijm... denk aan een ovulatie bloeding? Maar ik heb nog steeds een licht streepje bij ovutest ? Ik heb deze ovulatiebloeding nog niet eerder gehad dus ik snap het niet meer dat ik dan geen piek heb ? wat denken jullie? Iemand ervaring mee? 
 
Terug
Bovenaan