NOD november 2018

Wat grappig dat berekenen doe ik ook elke maand ? Als t deze x raak zou zijn kunnen we t met kerst of oud jaar zeggen.. een klein voordeel is dat Mn nod in dec op 27dec valt. Alcohol vrije kerst dat wel (BOB) hahaha en nieuwjaar maakt dus niks uit Haha. Wat jullie? 
 
Hoi dames, 
Ik meld mij hier ook. Voor ons rond 1 (eerste ongesteldheid gehad na stoppen met pil). Eerste kindjes. 1 vriendin van mij weet het voor de rest niemand. Super spannend allemaal inderdaad zeker als ik lees hoe lang sommigen van jullie al bezig zijn. En dan de onderzoeken en hormonen. Hoop dat dat ons bespaard blijft. Ik hoop dat jullie die dit wel allemaal hebben geprobeerd ook zwanger zijn. 
Ik ga deze maand wel kijken of ik een ovulatie kan vinden gewoon om te weten of ik überhaupt een eisprong heb. Ik heb totaal geen regelmatige cyclus. Nu op dag 42 ongi. Dus Ga toch gewoon dag 10 of 11 beginnen met testen dan kan ik hem niet missen. Nog adviezen hier mee? 
Groetjes j
 
Joufullife; ik lees ff mee met je vraag omtrent het vinden van je eisprong.. ik heb nu 4 testen gedaan en zit op dag 12, cyclus 28 dgn. Nog geen streep maar wil idd ook ff kijken of ik hem zo vind en of ik eventueel dan iets voel!
 
Kimmm 
Mijn cyclus zit ook rond de 28 dagen soms een dag langer. Mijn eiersprong zit meestal op dag 14. 
Joufullylife 
Meestal als je stopt met de pil heeft je lichaam tijd nodig om je cyclus in een normaal ritme te krijgen. Zo had ik de eerste paar keer ook een cyclus van 38 dagen en daarna zelfs een van 46 dagen. Na ronde 4/5 zat ik op ongeveer 28 dagen. 
 
Hi Meiden, ik kom hier ook weer mee kletsen. Ik moet wel zeggen dat ik zo min mogelijk wil lezen op het forum om er ook zo misschien wat minder mee bezig te zijn.. of dat lukt geen idee we gaan het zien dus ik zal hier en daar af en toe reageren maar zal wel alle gemiste pagina’s doorlezen?
voor wie ik in de okt groep nog niet voorbij het zien komen. Dit word nu ronde 3 na 11 jaar aan de pil. Mijn eerste cyclus was netjes 28 dagen met veel klachten door het ontpillen. Tweede cyclus had ik gelukkig bijna nergens last van behalve dat maandag licht roze/bruine afscheiding begon (mijn NOD zou morgen pas zijn) dus ruime week voor NOD en ging samen met lichte krampjes en steekjes in onderbuik. En donderdag avond/vrijdag ochtend dus toch menstruatie al doorgebroken, een cyclus van 25/26 dagen. Waarschijnlijk nog steeds door het ontpillen.
ik las een bericht over menstruatie nu erger dan voor anticonceptie, dat heb ik gelukkig niet. Ik had tijdens de pil altijd hele erge krampen al een dag voor het begon en minimaal 4 dagen ruim bloedverlies. Krampen heb nu bijna niet en vorige menstr duurde 2 dagen en daarna 3 dagen lichte spotting.
Mijn nieuwe NOD als ik gewoon van 28 dagen uit ga is 8 november. Leuk hier weer mee te lezen en af en toe mee te kletsen.
 
[quote quote=10120199]
@Anomiempje
Dat is balen! Zijn jullie al bij de huisarts geweest? Of ga je dat na 1 jaar doen?
[/quote]
Nee nog niet. Willen inderdaad wachten tot een jaar. Eerste maanden ook niet gericht bezig geweest maar alleen maar gestopt met pil..  moet zeggen dat het nu wel wat spanneder wordt! 
 
Terug
Bovenaan