NOD november 2018

Hi meld me ook maar. 
Had 4 oktober een ovulatietest gedaan en die was positief en 5 oktober in de ochtend ook nog postief in de middag niet meer. Beide dagen hebben we het gezellig gemaakt. Dus 18 okt zou mijn nod zijn.
Heb van die early  actiontesten gedaan maar die waren allemaal negatief. Vandaag ook nog! Dus heb de hoop al opgegeven:(
 in de volgende ronde doe ik die testjes echt niet meer. Pas na nod 
 
Hoi dames, ik meld me ook vast voor november. Volgens mij ben ik een cyclus aan het overslaan. Ik zou nu ongesteld moeten zijn maar die is nog niet doorgebroken, testen zijn negatief en verder ook geen symptomen.
Enige wat ik nu lastig vind is inschatten hoe de cyclus deze maand eruit zal zien. Ik denk dat ik gewoon de cyclus aan houd zoals ik die tot nu toe steeds heb gehad. Nod zou dan 16 november moeten zijn. 
Iemand ervaring met overslaan van cyclus?
 
Hoi dames, ik meld me ook graag aan voor de november ronde! Dit wordt de derde poging, hopelijk meer succes deze keer! 
Vlindertje, heb je wel een ovulatie gehad deze ronde?
 
Lavendel, ik denk inderdaad wel een ovulatie gezien te hebben met ovulatietesten, maar aangezien het de eerste keer was dat ik op deze manier getest heb twijfel ik nu of ik het goed gezien heb. Ga deze maand dus maar een nieuwe poging wagen.
 
Vlindertje, had je ook je eisprong mogelijk gevoeld of weet je niet? 
Mio ik heb n x wat ik vermoed ovulatie bloeding gehad, was wel helderrood en duurde 2 uurtjes ofzo en toen was t weer weg. Was in de ochtend na ovulatie. Die ovulatie had ik er super veel last van, ging naar de AH maar dat was al n hele opgave dus t voelde daarom ook wel n soort van logisch dat ik daarna wat bloed verloor. Alsof ie zo hard was gesprongen ? Miss was t ei te groot ? (grapje) 
 
Mio hoe dat zit je met ovulatie test weet ik ook niet, snap da dat beetje raar is, miss komt ie nog, ik voel m soms ook al 2 dagen tevoren zeuren en drukken en dan als t moment daar is is t ff veel heftiger. Dan is t Miss toeval dat je n beetje roze had miss ergens n klein bloedvaatje. Zou nog ff doorgaan met klussen enz tot je denkt dat ie echt is geweest . Welke dag zit je nu? 
 
Hoi dames,
 
ik heb de ovulatietest van CB maar vraag mij af hoe het werkt.
er wordt dus gekeken naar 2 waardes, oestrogeen en lh.
maar is je ovulatie altijd wanneer De lh verhoging wordt gedetecteerd?
 
[quote quote=10122656]Vlindertje, had je ook je eisprong mogelijk gevoeld of weet je niet? Mio ik heb n x wat ik vermoed ovulatie bloeding gehad, was wel helderrood en duurde 2 uurtjes ofzo en toen was t weer weg. Was in de ochtend na ovulatie. Die ovulatie had ik er super veel last van, ging naar de AH maar dat was al n hele opgave dus t voelde daarom ook wel n soort van logisch dat ik daarna wat bloed verloor. Alsof ie zo hard was gesprongen Miss was t ei te groot  (grapje)[/quote]
Hahaha. Zie nu zo'n paasei voor me, een heel groot gekleurd ei met een strikje erom. 
 
Terug
Bovenaan