NOD november 2018

Kershje haha ja de eerste 2 weken vliegen bijna om, die daarna duren 2 keer zo lang! 
Lekker dat hij bij jou weer voorbij is, laat het goede ronde zijn ?
 
Sorry dames, ik trek me weer terug. Menstruatie bleef uit, een positieve test volgde! Heel veel succes met het binnenhalen van nog meer positieve testen!
 
Goedemiddag
Hier ronde 4 en voor ons 2e kindje. 
https://www.mupload.nl/img/4x4jzc84.jpg
Net ovulatie test gedaan... wat zeggen jullie, is het al zover of nog niet? 
 
 
SjaMee: ik denk dat ie nog iets donkerder moet worden, maar je bent op de goede weg denk ik. ? ik gebruikte eerst ook de ovulatietesten van het Kruidvat, maar nu de dipsticks van 2 Besure en vind die persoonlijk duidelijker. Nog veel succes met het vinden van je piek ? ik ben vanaf vandaag ook begonnen met testen en ben eens benieuwd of ik dit keer een vroegere eisprong ga hebben. 
 
Ik ben deze ronde voor het eerst aan het temperaturen. Maar er zit bij mij nog geen logica in tot dusver. 36.9, 37.0, 37.1, 36.9
hoe kan ik op deze manier ooit een minimale daling zien ? is dit herkenbaar? 
Herkennen aan afscheiding lukt mij sowieso niet.. ook niet aan iets anders. Ik moet ovulatietesten echt beter gaan bijhouden, ik vergeet het vaak als ik heel nodig moet. dan heb ik geplast en denk ik ineens: shit vergeten! ☺️ 
 
Ik gebruik nu een oortermometer. Gekocht ervoor want om nu elke ochtend dat ding daar beneden te steken.. had ik geen behoefte aan. En er stond dat het perse moest direct als je wakker werd en nog lag. 
Ik sport inderdaad savonds, maar meet dus sochtends. 
 
En dat van die test herken ik dus, ik dacht: doe ik het altijd ik thuis kom maar dan een ik altijd meteen naar de wc omdat ik moet en dan ben ik klaar en vergeten.. en op werk sowieso niet idd. Dat is zo opvallend! En moe je ook nog eens wachten tot de 2 min ofzo om zijn. 
 
Pfff wat een gedoe ?
 
Terug
Bovenaan