NOD november 2018

@Eikeltje een streep is een streep!! Laat ons weten hoe de strepen morgen zijn:) Ik zeg gewoon alvast gefeliciteerd.
ik ben nog niet ongesteld wel de hele dag het gevoel dat het begint elke keer naar de wc en dan is er niks aan de hand.
Mijn bui is echt erg. Wil de hele dag iedereen vermoorden in de supermarkt en in winkels;) iedereen loopt langzaam en in de weg. Wil alleen maar lekkere dingen eten. Dit is echt pms 3.0 als ik ongesteld word haha?. Ik wil of mensen vermoorden of eten op dit moment??.

Eikeltje, eigenlijk mogen we jou dus feliciteren? Want ik vind streepjes eigenlijk gewoon hét teken! Gefeliciteerd, super!!
Vervelend hè Lizzje, ik heb het ook links met af en toe ook nog steekjes in mijn baarmoeder. Verder vandaag heel koud. En kon moeilijk van de bank af komen. Gelukkig vanavond een feestje dus dan kan ik goed mijn zinnen verzetten. Misschien heb ik wel gewoon een griepje onder de leden. 

[quote quote=10128974]Net ongesteld geworden . Ik wil starten met ovulatietesten, waar kan ik (goedkope) testen bestellen?[/quote]
https://www.2-besure.com/product/24x-ovulatietesten/?gclid=Cj0KCQjwjvXeBRDDARIsAC38TP5BilEq91AL-TyaRFioXMfWhUJGrWLDFodcQXvtMgBia5ptWtVadlEaAr6aEALw_wcB
Hier bestel ik ze. Werken prima.

Superjuffie, ik heb dat sinds een paar maanden ook. Na mijn ovulatie heb ik last van allerlei 'zwangerschapskwaaltjes'. De eerste maanden dacht ik dus echt dat het raak was, maar helaas dat was dus niet zo. 
Een vriendin van mij heeft dit eens bij de dokter gevraagd. Blijkbaar kan dat allemaal. De een heeft het pas vlak voor de menstruatie en de ander al bij de eisprong. Er schijnen zelfs mensen 'ziek' te zijn tijdens de eisprong. Net zoals bij een hevige menstruatie zeg maar. 
Eigenlijk kun je dus nergens op af gaan. De enige duidelijkheid is een positieve test. 

Bedankt voor je reactie mttm. Ik weet dat ik het niet aan het verzinnen was maar op een gegeven moment ging ik toch twijfelen aan mezelf. Ga nu gewoon lekker van het weekend genieten! En volgende week zal er vast elke dag wel iets leuks gebeuren en dan komt de test dag vanzelf dichterbij. 

Ik heb ze van 2besure. De gewone. 24 stuks voor 8 of 9 euro? Zoiets.
Vanmorgen een knaltest dag 16. Net als elke maand dus rond 16, 17 of 18 eisprong. Wachtbankje is in zicht. 

Ik heb de gevoelige vam 2besure. Vandaag een vrij duidelijk streepje maar nog geen knal. Verwacht die morgen of maandag. Vorige maan knal op dag 14 en 15 nu CD12 heb ook nog normale en gevoelige van sensitesg maar die gebruik ik pas als ik me piek heb op 2besure om te zien dat die ook een piek geven

Terug
Bovenaan