NOD november 2018

Temp je eisprong is 12 tot 36 uur nadat je LH piek is. Op het moment dat je CB test een smiley aangeeft is je LH piek het hoogst. Je eisprong is dus daarna. Het eitje is daarna nog 12-24 uur te bevruchten. Dus aan de slag op het moment dat de smiley verschijnt ? Hopelijk leg ik het zo duidelijk uit ?
 
Hahaha Lepeltjelepeltje, nu zie ik dat ook voor me. 
Vlindertje, ik vind die ovulatietesten met streepjes ook niet duidelijk. Ik gebruik daarom die van Clearblue, een smiley of niet. Is niet op meerdere manieren te interpreteren. Ze zijn wel wat duurder, maar het geeft me wel rust. 
 
Ik denk dat ik aankomende maandag inderdaad de clearblue testen erbij ga houden lavendel. Wil ook niet iedere maand gaan testen maar wilde eigenlijk vooral inzicht krijgen in mijn cyclus en of de lichamelijke symptomen kloppen met de testen.. haha die test is wel mislukt deze maand ?
 
Kershje: ik zit nu aan dag 12. Ik moet morgen naar de gynae dus dan zal ik het wel horen dat ie klaarzit ?
 
Ik wil precies hetzelfde Vlindertje, gewoon wat inzicht in mijn cyclus. Hopelijk herken je dan op een gegeven moment de signalen die lichaam geeft. Of niet natuurlijk als je snel zwanger bent ? Ik denk maar zo, een kindje is al duur genoeg, dan kunnen die paar tientjes voor ovulatietesten er ook wel bij. Bovendien ben ik gewoon te ongeduldig om die teststaafjes van verschillende dagen naast elkaar te leggen en te vergelijken ? Online zijn ze goedkoper trouwens (bol.com of babyplein). Heb er nu 20 voor €32 en bij het kruidvat heb je er 10 voor €30 ofzo. 
 
Terug
Bovenaan