NOD november 2018

@Citrus, helemaal gelijk heb je!! Soms hebben mensen oo uitspraken dat ik denk, nou dat hoeft nou ook weer niet.. 
@Lizzje, Het begon bij mij een week na de eisprong met kramp in mijn onderbuik en van dat beenbuikpijn.. Toen begon ik heel winderig te worden haha. Vorige week heb ik zoveel moeite gehad met wakker blijven en sliep ik iedere dag na werk. Wat ik normaal nooit doe, want ik hou niet zo van onnodige dutjes. En sinds ongeveer 5/6 dagen met vlagen misselijk. Oja, ik moest zaterdag om mezelf lachen.. We zaten in de auto en ik begon spontaan te huilen, mijn man yat me aan te kijken met als jij niet zwanger bent dan weet ik het niet meer.. haha 
Maar ik heb al eerder in de forum gezegd dat ik niet yeker weet wanneer ik ongesteld moet worden. Vorige maand was ik drie dagen over tijd 9.10 NOD ipv 6.10 . Of het is morgen al zover of vrijdag. Ik heb meyelf voorgenomen om het zo lang mogelijk uit te stellen, of nou ja vrijdag! En dan hoop ik op een leuk cadeautje voor mijn verjaardag :D 
Aan alle zwangeren gefeliciteeeerd!

Lizje, wat verdrietig dat je in Jan een miskraam hebt gehad. Hoop dat t snel raak is?
Ik voel me blij en ook emotioneel. Mijn uitgerekende datum zou nu   1 dag na mijn bevalling staan, zwangerschapsbeeindiging. Heb hierna veel op t forum gezeten om te proberen het een plaatsje te geven. Ik zag heel erg op tegen kerst en nieuwjaar omdat wij dan met zn 3e zouden zijn. Ik hoop dat het nu dan echt zo mag zijn, er zijn vanmorgen al wat traantjes gevloeid, maar ik ben zo blij dat het nu toch weer is gelukt. Mijn man heft ook n vermoeden, hij vraagt telkens hoe t gaat Haha meer als normaal. En de hond zit weer aan Mn kont geplakt zegt hij. 

Kershje ik merkte het toen ook aan me kat. Ze was niet bij me weg te slaan en achtervolgde me overal. Nu slaapt ze wel vaker bij me op bed maar nu was ze niet eens weg te duwen als ik draaide ? en ze bleef de hele nacht bij me. Grappig hoe een dier erop kan reageren

Hallo.
Mijn nod is de 10de. Ik heb in maart en in augustus een miskraam gehad. Nu 13 maanden bezig voor een 2de kindje.

Vanmorgen kon ik het niet laten, en heb ik een sensitest gedaan. Stom natuurlijk. 
Bij mij geven de sensitesten altijd een super licht tuurstreepje.. dan sta ik soms een half uur met die test in mijn handen om te kijken of het wel of niet een streep is.

Zijn er nog meer mensen die de 9de of 10de hun nod hebben? 

Groetjes

Voor alle positieve testen gefeliciteerd ! ?
kershje ik ben zo blij voor je ! Het is je zo gegund?
hier is licht bloedverlies begonnen en vandaag wat lichte krampjes in mijn onderbuik, zal menstruatie wel zijn omdat ik donderdag nod heb! Wel al sinds donderdag heel erg moe, mijn ogen vallen vanaf 21:00 uur dicht. Verder nergens last van! 

Nou dames ik ga zonder dat me nod al is geweest door na volgende maand.. 
helaas me vriend van het weekend niet weten te verleiden die had een druk weekend en nu net een knal ovulatie test... nu is het zo dat ik zo 2 nachten met een vriendin weg ga ?.. dag kans deze maand... baal als een stekker maar helaas... 

Feyre, dat is ook eigenlijk het probleem. Dat mensen niet snappen dat ze niet moeten vragen. Ik heb 1x een vriendin gevraagd of ze zwanger was. Toen ze op mijn verjaardag ineens niet dronk. En geen worst at. En ze zat echt de hele avond met een gigantische smile op der gezicht. En ik wist dat ze wel "bezig waren". En toen zei ze nee, en ik "oke dan vraag ik het over 2 maanden nog wel een keer" met een knipoog. Want die was wel zwanger :p maar nog te vroeg. En het is een goede vriendin. Ze snapte het wel. Niemand zat er verder bij ook. Dus geen social akwardness. 
Maar kennisen, of mensen die ik amper ken vraag ik dat gewoon niet. Mensen vertellen het vanzelf wel als het zo is. En anders zie je het vanzelf wel XD 
Als iedereen nou gewoon eens niet altijd maar die beladen vraag stelde als het totaal social niet normaal is, zouden mensen veel eerlijker zijn denk ik. Maar die social pressure soms. 
Ik vind het in ieder geval jammer. Denk dat er veel steun kan komen uit de omgeving. 

@La La A mijn NOD is ook de 10e. Wachten duurt die laatste week alleen zo lang haha.
Was er een reden dat je nu al een test hebt gedaan?

De rest die een positieve test had: gefeliciteerd!!
Dit is voor mij de eerste keer dat ik iets post op dit Forum, maar vind het zo fijn om al jullie berichtjes te lezen dat ik dacht dan moet ik ook maar iets plaatsten:)

Terug
Bovenaan