NOD november 2018

Bedankt Feyre, ik begon alweer doemscenario's in mijn hoofd te halen. Dacht namelijk dat je baarmoeder laag moest zitten. Vond het wel logisch, dan kon het sperma er makkelijker bij.. 
Maar goed, dus weer druk gemaakt om niets ?

Hallo allen, ik reageer hier voor het eerst. Al wel tijdje met aantal topics meegelezen.
Ik zal mij even voorstellen: ik ben 27 jaar oud en ben 11 jaar samen met mijn vriend. Wij gaan voor ons eerste kindje, zitten nu in de 2e ronde. 11 november is mijn NOD. Nu heb ik wel sinds afgelopen weekend wat rare klachten: met vlagen misselijk met name na het avond eten, steken in de zij alsof ik 5km heb hardgelopen en wisselend steken in de lies en wat weeig/drukkend gevoel onder schaambeen. Ook meerast van buikkrampen dan ik van mijzelf gewend ben, ook wat gevoelige borsten terwijl ik dit normaal 3 a 4 dagen voor aanvang menstruatie pas verneem. Zal het dan toch al zo snel raak zijn?? Mijn moeder is een DES kind, waarbij het zwanger raken niet vanzelf sprekend ging. Ook mijn oma heeft moeite gehad met zwanger worden. Groetjes Saby. 

Dames veel succes, dat er nog veel positieve testen voorbij mogen komen. 
Die sensitest was zooooo klein schermpje dat ik de behoefte had om elk half uur te kijken of t streepje er nog stond. Dacht als Mn vriend dit ziet weet ik niet of hij t te licht zal zien. Al zie je t wel. 
Net toch ff snel naar Kruidvat gegaan en n normale (niet early) clearblue gehaald, deze is toch echt wel duidelijker positief, nu kan ik dat tenminste laten zien als ie vanavond thuis komt ??

Gefeliciteerd Kershje! Wat een mooi nieuws ? Het is je gegund! 
Voor alle dames met krampen die lang na de eisprong aanhouden, ik heb de huisarts even gebeld vanmorgen. Langdurige krampen kunnen gewoon bij je eisprong horen en dus niets om je zorgen over te maken. De pijn in mijn lies kon volgens haar met een blaasontsteking te maken hebben... Ik heb alleen verder totaal geen klachten die wijzen op een blaadontsteking ? Als ik er vrijdag nog last van heb moet ik wat urine inleveren. De pijn is vandaag al een stuk minder, dus hopelijk trekt het snel helemaal weg en kan ik lekker van Parijs genieten ?

Kershje leuk! Fijn zo'n positieve test. Ben stiekem erg jaloers haha maar heel blij voor je ?
Ik zit nogsteeds op me eiaptong te wachten... vanmorgen wat krampen maar dat was echt maar 5 min... volgens de app morgen maar ovu test is 1 dag donker en breed geweest en vanmorgen ook weer lichter en smaller. Over een uurtje of 2 nog een keer een test doen. Ik vond dit keer gister de gevoelige sensitest wel duidelijker. Geen idee wat ik nu moet doen of kan verwachten... zo lang me temp laag is ga ik er maar vanuit dat me eisprong nog niet geweest is. Ik vind dit wachten nog erger als het wachten op de menstruatie...

Feyre, ik vind dit juist de leuke periode. Tijdens het wachten op je eisprong kun je tenminste nog iets doen! Gewoon de komende dagen goed gebruik van maken!

Vlindertje Ik vind het wachten vreselijk. geen idee wanneer die komt... vorige maand dag 15 wat morgen is voor deze maand en geen enkele aanleiding dat ie komt. dacht dat het goed ging met de testen maar nu loopt ie weer af... dus geen idee of ik deze maand oversla of extreem laat heb. we blijven er gebruik van maken ofc maar weet liever dat ie geweets is en we alles gedaan hebben ervoor dan het onzekere is tie geweest of niet xD (ook al is me temp nog laag!)

Feyre heb je alweer getest? Ben net als jou nu begonnen om dag 9 en ben benieuwd hoe t gaat worden!

Gaan jullie voor elke dag of om de dag eigelijk?

Terug
Bovenaan