NOD november 2018

Nou ik kom net bij mijn schoonmoeder vandaan die 1000% zeker niet weet dat wij aan het proberen zijn en die zei ineens: moet jij me soms wat vertellen?
ik zei nee hoezo?
zei ze nou meis je straalt helemaal en er staan zelfs roze blosjes op je wangen. 
Ik zei oo ik heb geen nieuws hoor. Maar ze geloofde me gewoon niet. Verder ben ik echt de hele dag strontchagerijnig en prikkelbaar, kan ik elk moment in huilen uitbarsten en heb ik gek genoeg al de hele dag ontzettend zin in seks met m’n vriend... 
Maar is 6 dagen na m’n ovulatie niet veel te vroeg voor zulke symptomen?

Gefeliciteerd kershje! Ik heb jouw naam ook al van in het begin op het forum, sinds ik er ben, veel zien passeren dus ben blij voor jou! Hopelijk kan ik (en vele anderen!) jou snel volgen! ? 

@Kimm wij gingen voor elke dag maar met nog een kleintje in huis en lange vermoeiende dagen zat het er niet altijd in.. maar we om de dag gedaan en voor en op de dag van m’n eisprong

Kershje, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd, ben heel blij voor je!
En Lavendel, bedankt dat jij je dokters dingetje met ons wil delen. Aangezien ik vrijwel dezelfde klachten heb als jij.
Beetje vies praatje maar ik ga sinds een week ook echt meerdere keren op een dag naar de wc. En dan voor de grote boodschap, om het even netjes te vertellen. Als ik drie keer op een dag ga is het weinig. Ben niet anders of meer gaan eten. Wat gebeurt er met ons lichaam?! ?

Pff ik ben echt blij met jullie verhalen. Zit mij deze week ook echt op te vreten. Totaal geen geduld! Gelukkig biedt werk voldoende afleiding ?

Ik voel niet veel boeiends, behalve mini steekjes, maar niet benoemingswaardig. Ik hevvlast van maagzuur wat ik nooit heb, maarja ben ook verkouden en aan het hoesten. Je gaat echt overal iets achter zoeken. ? ik moet nog 5 dagen wachten. 

Kershje, van harte gefeliciteerd! Wat een prachtig nieuws. Het is jullie onwijs gegund! 
Ik zit inmiddels op menstruatiedag 3. Lijkt gelukkig minder heftig dan de vorige keer. 
Maar ik me af vroeg, er zijn heel veel fora waarop gevraagd wordt in hoeveel maanden men (vrouw) zwanger was. Ik lees daarop heel vaak: 8 maanden (bijv) maar de eerste maand dat we ovulatietesten gebruikten was het gelijk raak! 
Ik ga me daardoor een beetje zorgen maken. Wij zijn gelijk in ronde 1 begonnen met ovulatietesten en hebben dus nu twee ronden op de juiste momenten seks gehad. Maar toch 2 keer geen resultaat. 
Voor degene die ovulatietesten gebruiken. Het is toch geen garantie op succes lijkt me? Ik ga nu gelijk weer denken: goh misschien heb ik wel allerlei verklevingen en heb ik wel een eisprong maar kan het een kant op?! 
Pff die gedachten over onvruchtbaarheid ook de hele tijd! 

Kiimmm wij hebben in vruchtbare dagen elke dag seks. Nu 1 dag pauze tussendoor gehad omdat we allebei stront verkouden zijn. Daaromheen om de dag maar dat doen we al standaard soms 2 dagen. Ik heb idd getest en hij was ongeveer even licht als vanmorgen. Nu ook sensitest gevoelig gedaan die is opzich nog wel duidelijk maar geen piek. Ik denk dat me piek gewoon op 3&4 geweest is en miss morgen springt, had dit vorige maand ook maar ik blijf sowieso doortesten. Morgen nog 1x 2x daags daarna gewoon weer 1x.
Snackworteltje wij gebruiken ze sinds ronde 2 en het was toen idd raak maar ik moet ook zeggen dat ik andere dingen in gedachte hou. Wat veel mensen telkens mis hebben is dat als de piek gemeten wordt die dag de eisprong is maar dat is echt niet zo! Je piek kan er zijn maar je ei kan dan ook pas 2 a 3 dagen later springen en zelfs dan kan je LH piek nog aanhouden. Het verschilt per vrouw hoeveel LH je aanmaakt net als HCG en hoe lang dit aanhoud. Maak jezelf dus niet gek. Heb evt nog seks na je ovulatie uiteindelijk blijft het celletje wel plakken en als na een jaar toch niet zo is gewoon hulp vragen wie weet is het de innesteling(slijm niet dik genoeg) of wat anders.

Hi allemaal, ik voeg mij (misschien wat laat) graag nog even toe aan deze topic. Gefeliciteerd voor alle positieve dames!
ik ben een paar maanden offline geweest omdat we de medische molen in zijn gegaan voor onderzoeken. Toch proberen we, totdat er plek is bij IUI, het nog zelf. Ondanks dat ik er weinig in geloof blijft het ergens toch wel weer spannend elke maand en had toch behoefte hier weer mee te kletsen.
groetjes!

Terug
Bovenaan