NOD november 2018

Snackworteltje  onzin! Ik heb het ook vaak gelezen en zelfs een keer ergens gereageerd dat het leek alsof je door ovulatietesten zwanger wordt. Indd wat feyre zegt: soms hebben mensen hun eisprong mis. Ik heb maaaaaaaanden ovulatietesten gebruikt, en getempt voordat t een x raak was. T is gewoon een loterij. Blijf onthouden: 80% wordt binnen een jaar (!) zwanger. Zoveel geduld willen we allemaal niet hebben, de mens is een control freak ?

[quote quote=10129450]Ik ben zwanger Vanmorgen uitgeslapen tot 10 (vrije dag vandaag) omdat ik er maar niet door kon slapen en om 5u alweer klaar wakker was en mijn man had zn wekker n uur te vroeg gezet Heb getest met senisitest er staat n streepje maar is knaller te noemen overmorgen ofzo nog n x testen maar ik geloof t wel [/quote]
IK WIST HET! Zag t in mn glazen bol. Gefeliciteerd! 

Oeh...wat zegt je glazen bol over mij? Vet handig ??
Wij gebruiken al 4 maanden ovutestje en evht genoeg seks gehad, ervoor en ook paar dagen erna omdat je niet weet wanneer hij na de piek springt...zitten nu in de 6de ronde. Geen paniek dus. Kans is zo klein dat ze elkaar tegenkomen en ook nog eens samensmelten en dan ook nog gezond genoeg om te blijven! Niet voor niks 200 miljoen zaadjes...omdat de kans al zo verdomd klein is. Komt goed :)
Feyre, toen ik zelf zat te speuren over ovutestje enzo, kwam ik tegen dat ze na een miskraam erg in de war kunnen zijn. Omdat de waardes dan wat verstoord zijn en ze dus donker kunnen zijn wanneer er niks is of andersom maar dat kan dan ook te maken hebben dat je na een miskraam geen of latere eisprong hebt. Dan weet je nog niks :( maar miss toch in je achterhoofd houden. Lekker seksen meid, daar kunnen dectestjes niet tegenop ?

Kershje!! 
GEFELICITEERD!!!!

Vraagje. Ik heb vandaag de hele dag al lage rugpijn en ook rare buikpijn helemaal onderin. Loop de hele dag met een kruik wat wel helpt. Herkent iemand dit tijdens eisprong? Gisterochtend een knaller, test 2x donkerder dan C. En vandaag even donker dus gister de piek. Het is een vreemde buikpijn alsof ze daar vechten om mijn eitje ?
Ik hoop op een terechte winnaar...

Citrus ja klopt dat had ik ook gelzen en houd het ook in me achterhoofd. Heb even alles nagetekend en wss was vorige maand me ovulatie 2 dagen later als verwacht ondanks de krampen. Daar 15 dagen bij geteld en dan kom ik op de laatste dag dat ik positief testte. Mogelijk dus een cyclus van 31 dagen. Ik had FF ook op me tel gezet en die zegt dat me ovulatie de 9e is op CD 18 en vorige maand was dat dus CD17 dus het zou kunnen kloppen. Dus de andere apps aangepast en die geven nu de 8e aan ipv morgen de 6e. Ik blijf sowieso doortesten want vind dit gewoon geen piek. We gaan het zien maar als het deze maand niet raak is doe ik ook de sensitest erbij moet vergelijking hebben merk ik
Wat betreft je vraag. Zelf niet gehad maar misschien is het eitje deze maand groter en voel je meer van het springen en is het daarom zo gevoelig?

Als je cyclus idd zo gaat zijn dan is 1 dag later dan vorige maand helemaal niet gek! 
Ja zou kunnen. Vorige week maandag zag ze wel een ei groeien. Verder niet gemeten oid. Ik vond hem mooi in ieder geval haha. 
Iemand anders ervaring mee? 

Hoi meiden!
Lees graag mee en wil graag de spannende tijd met jullie delen! Vind het lastig zo midden in de topic binnen te komen. Zal proberen even bij te lezen. Zijn er tips om topic goed bij te houden? Wat ik nu zie is dat ik steeds naar eind topic moet om de Nieuwste berichten te lezen. Kan dit anders? 
Ik (31) en mijn vriend (38) zijn bezig voor een 2e kindje. Mijn NOD zou a.s donderdag de 8e moeten zijn. 2e ronde. En deze maand met ovulatie testen geprobeerd. Was bij onze dochter van net 3 destijds direct raak. Op dag 17 gaf hij piek aan. Vorige maand op donderdag ongesteld geworden en vanaf zondag er voor al oud bloed (heb ik elke maand voor ongesteldheid maar geen idee hoeveel dagen, vorige maand pas bijgehouden). Als ik uit ga van mijn 28 dagen cyclus (vorige maand 29) is het deze maand anders. Dan zou ik weer donderdag ongesteld moeten worden, gisteren, zondag, geen oud bloed en vandaag ook nog niet. Wel af en toe iets zeurderige borsten, vrijdag voelde ik soms mijn onderrug en net mijn onderbuik (ongesteldheidsgevoel maar dit voel ik normaal pas op de 1e dag). Maar wellicht zijn het gewoon dingen die ik ineens voel omdat ik er erg op let. 
Lees graag jullie verhalen en laten we hopen op mooi nieuws!!
Groetjes DE1987

Graag gedaan Superjufffie, we lopen soms tegen dezelfde klachten aan en hebben hetzelfde doel ? Ik heb nog steeds een zeurend gevoel, maar ik kan in ieder geval weer normaal lopen...
Mijn darmen zijn altijd drama, zit zwaar verstopt en krijg hier ook medicatie voor. Ik merk nu ook wel een hoop gerommel, maar dat heb ik ook altijd voor mijn menstruatie. Daar kan ik dus niet van op aan ?
Feyre, het kan inderdaad iets anders lopen door je miskraam. Hopelijk is het toch raak deze ronde, je hebt je best gedaan ? Ik geloof dat je iedere ronde ook maar 20% kans hebt, ook al heb je op de juiste dagen sex...
Welkom dw1987! Hopelijk test je snel positief!
Ik ben de komende dagen wat minder actief, wij gaan lekker ontspannen in Parijs! Ik hoop veel positieve verhalen te lezen als ik terug ben, succes dames ?

Terug
Bovenaan