NOD november 2018

Kershje Gefeliciteerd! Wat een topnieuws meid!
Hier is waarschijnlijk vanochtend mijn ei gesprongen. Temp was vanochtend nog laag, maar mijn slijm is bijna niets meer en de ovulatietesten waren vandaag negatief. Gisteren semi-positief, maar het lukt mij nooit om geen water te drinken. Ik heb nou eenmaal altijd dorst. En ik vind het ook geen fijn idee om voor een ovulatietest minder water te drinken, wat voor mij echt minder goed voelt.
Anyhoe., Gisteren mijn vriend niet kunnen verleiden helaas. Eergisteren dus wel, maar hij kan/wil gewoon nooit 2 dagen achter elkaar. Best balen want hij is ook ziek geweest en nou hoop ik maar dat de zwemmers het anderhalve dag overleven. Vanavond nog een keer proberen, maar ik weet eigenlijk dat het voor het zwanger worden weinig nut meer heeft. Is te laat :(

Je hebt een kans hoor Dwaallichtje, zaad kan tot wel 5 dagen in je baarmoeder overleven (en soms nog wel langer). Dus hou moed!

ElsieJoy heb het idee dat ie nog niet geweest ia dua we gaan gewoon lekker verder. Hopelijk van de week een knaltest. Dan weet ik waar we aan toe zijn
Lavendel We doen idd wat we kunnen en de kans is maar 20% ik heb stiekeme hoop dat het weer raak is en nu blijft plakken maar probeer ook reeël te blijven dat het ook gewoon niet gelukt is. Technisch gezien is me cyclus nog niet afwijkend vorige maand CD17 me eisprong en op CD14/15 de piek en is nu CD15 dua een dagje later of toch veel later we gaan het zien

Ik werd gisteren ineens uit Mn bubbelgerukt. VoorTand brak achter door waardoor mijn tand nu loszit. Was compleet in paniek.. niet normaal. Vriend schrok zich dood. Belde mijn vader meteen, die kwam geruststellen dat ik echt niet zonder voortand zou hoeven leven enzo??

straks tandarts bellen... 

Hier inmiddels dag 6 dus normaal vandaag laatste dag menstruatie! wat ik wel beetje raar vind is dit mijn temperatuur nog altijd even hoog is dan tijdens mijn luteale fase ... vandaag zelfs nog 0,2 gr hoger. Eens benieuwd dat ik deze cyclus dan aan hogere temperaturen geraak.. ?

He meiden,
wat fijn om te lezen dat er al zoveel zwangere zijn, van harte gefeliciteerd!!
voor mezelf was gister m’n nod. Afgelopen dagen wel wat bruin bloedverlies gehad. Ik verwacht dat mn menstruatie dan ook vandaag zal doorbreken. 
Iets wat ik natuurlijk niet leuk vind, maar ik ben blij dat m’n cyclus (hopelijk) weer naar 28 dagen gaat. Dit heb ik altijd gehad alleen zo’n 7 maanden geleden veranderde dit opeens naar een kortere cyclus. Vervolgens werd het iedere maand een dagje later en de afgelopen maanden bleef t hangen op 27 dagen. Gezien mijn luteale fase niet heel lang is, is iedere dag die mijn cyclus langer duurt meegenomen haha.

Mio Ik had dat vorige maand ook. Mijn temp wisselde wel een beetje, maar bleef in het bereik van mijn post-ovulatie temp. Pas op dag 8 van mijn nieuwe cyclus had ik weer een basale temp in het lage bereik.
Vandaag is mijn temp nog niet gestegen, dus misschien heb ik toch nog geen ovulatie gehad. Ik ben wel helemaal opgedroogd daar beneden en mijn ovulatietest was gisteren negatief. Maar volgens de handleiding van fertilityfriend kan ik dus een delayed ovulation hebben. Dan zou ik nog een keer goed slijm moeten krijgen en dan pas ovuleren. Dit had ik denk ik vorige maand ook. Dus wie weet wordt mijn NOD wel later.
Ik had mijn vriend gisteren verteld dat ik waarschijnlijk 's ochtends al had geovuleerd, dus als we seks hadden dat het niet was omdat het daarvoor 'moest'. Toen kon meneer ineens wel. Dus hij heeft waarschijnlijk toch wat last van prestatiedruk. Ik denk dat ik hem nog maar even niet vertel dat ik mogelijk toch later mijn eisprong krijg. Dan krijg ik hem hopelijk wat makkelijker verleid.

Veel plezier in Parijs, Lavendel! Even lekker genieten en vooral je hoofd leegmaken. 
Ik heb mezelf ook voorgenomen om t/m zondag 1 á 2x per dag op het forum te kijken. Gewoon om mezelf even wat rust te gunnen. Kijken of ik ook kwaaltjes heb zonder dat ik ermee bezig ben. Ga aankomend weekend ook een weekendje naar Groningen toe, komt perfect getimed zo net voor m’n NOD!

Terug
Bovenaan