NOD november 2018

Morning! 
Mijn temp is gestegen met 0.2 dus officieel mijn eisprong gehad :) alles gedaan wat kon. 
Ik heb dinsdag 20/11 de MRI. Na mijn nod, hopelijk mag ik afbellen omdat ik zwanger ben en zal hij uitgesteld moeten worden tot later in zwangerschap of erna, sowieso wel onder controle blijven bij gyn. Ik hoop echt dat ik af kan bellen!! 
Vraagje over FF. De eerste keer dat ik het gebruik zie ik mooi steeds advies en evaluaties maar de 2de maand dan weer niet, ik had vorige maand maar opnieuw ingelogd via ander email adres maar nu niet. Hoe doen jullie dat? Ik zie wel de agenda en ook de grafiek, maar stuk kleiner en onder elk advieskopje staat ( this section...bla bla bla) daar wordt alleen uitgelegd wat er zou komen te staan maar er komt niks. Of betalen jullie ervoor?? 

Iedereen die zwanger is, van harte gefeliciteerd!!
Ik ga helaas door naar ronde 3 (na de MA). Gister al beetje bloedverlies en vanochtend is m'n temp flink gedaald, dus ik verwacht m'n menstruatie vandaag of morgen. 

Citrus ik heb FF wel maar gebruik hem.alleen omdat hij zelf berekend op wat ik invul. Dus meer als achter de hand aangezien ik nog 2 andere apps heb ? wou daarmee vergelijken. Ik betaal niet want is sowieso p.m en dat doe ik gewoon niet. Bij mij is het geqoon een maand overzicht met om de expected days een lijntje met kleur en kan dan lezen wat de legenda zegt. Geen idd hoe je dat veranderd... ben gewoon met me email ingelogd verder. Kan je helaas niet veel helpen.
AnnaJ jammer! Hopelijk snel meer geluk
Hier temp nogsteeds laag dus ovulatie is nog niet geweest. Vandaag nog maar 2x dgs testen als die nogsteeds licht is ga ik morgen terug naar 1x dgs. Weet wel dat als het nodig ia ik volgenxe maand geqoon weer met 2 test merken doe. Miss ook wel weer de action proberen vanaf het moment dat het duidelijker wordt zien of die echt niet werkt voor me

Goedemorgen,
Superjuffie en Lavendel, fijn dat jullie er even lekker op uit gaan. Het schijnt te werken om er minder mee bezig te zijn en even goed te ontspannen. 
Ik heb gistermiddag de uitslag van het bloedonderzoek gekregen. Mijn progesteronwaarde was 23. Ik heb dus een goede eisprong gehad. De waarde moet boven de 20 zitten dus op het randje. Ik zit nu 4 dagen voor NOD maar voel vrijwel niks. Ik ga er dan ook maar gewoon vanuit dat ik wederom ongesteld ga worden komend weekend. Als ik maandag nog niet ongesteld ben dan ga ik een testje wagen. Dan is mijn vriend jarig dus zou een geweldig verjaardagskado zijn. Maar ik verwacht niks. Eigenlijk durf ik ook niks meer te verwachten. Afgelopen jaar al 12 keer een dikke teleurstelling moeten verwerken. Het enige dat ik merk is dat ik moe ben, maar dat kan ook komen door de drukte van ons gezin doordeweeks en het kouder worden.

Vanmorgen wakker geworden met dikke steken heel laag in mijn buik en onderrug. Dt ken ik totaal niet en menstruatie zou zeker nog een week moeten duren. Naar mijn vermoeden was vorige week maandag ongeveer mijn eisprong. De steken hieldennongeveer een uur aan. Is dit normaal?

Oh en ElsieJoy, bedankt voor je lieve woorden. De moeder uit de wachtkamer kwam gistermiddag op het schoolplein nog naar me toe om te zeggen dat ze hoopt dat ik ook gauw zwanger zal zijn en dat ze mijn reactie heel goed begreep. Toch wel heel lief! Ik heb gereageerd met dat ik het niet verkeerd naar haar bedoelde en haar al het goed toe wens. Gevraagd hoe ze zich voelt en haar zoontje gefeliciteerd dat hij grote broer wordt. Fijn om dit "uit de lucht" te hebben. Hoop alleen niet dat dit als een lopend vuurtje door de school gaat waardoor ik straks vragen krijg van andere ouders of ik al zwanger ben. Maar ik ga maar uit van het positieve en haar discretie.

AappiieJ, dit kàn een innesteling zijn. Hoeft niet Maar het kan! Ik heb vaker van vrouwen gehoord dat zij het konden voelen. Ook door steken/krak wat een paar minuten tor een paar uur aanhield. Spannend!

Terug
Bovenaan