NOD november 2018

@ Joena
Spannend! Als er niets verstopt is schijnt het minder pijnlijk te zijn. Bij mij zat er dus 1 eileider verstopt dat deed op het eind van het onderzoek wel pijn. Maar het is maar even en dan ben je klaar. Plus dat je er ook vruchtbaarder door kan worden. Ik weet niet waardoor mijn eileider verstopt zat. Morgen om 11.45 moet ik voor de uitslag van de HSG naar het ziekenhuis. Ik ga dan ook vragen hoe het kan en dan hoor ik ook wat er nu volgt of dat we eerst nog een half jaar door moeten klussen. 
Ik heb nu wel allemaal gekke klachten steken onderin mijn buik, rommelende buik, hele gevoelige borsten, maar ja mijn lichaam heeft mij al vaker voor de gek gehouden dus eerst maar even wachten tot de 28 ste..
Succes donderdag!! 
 
Ik probeer even geen inzicht in mn cyclus te krijgen, maar het los te laten. Jaja, ik ga hier over een week weer keihard om lachen hoor, en als een malle testen inslaan, i know. Laat me even in de waan.
 
vandaag met een vriendinnetje afgesproken die ik al lang niet had gezien, blijkt zij al 3 jr bezig... ook met ivf. Heftig hoor. Ik hoop dat het haar lukt en dat t bij mij niet zover hoeft te komen. 
 
Goedemorgen! 
 
Nog niet alles doorgelezen, maar mijn NOD is tussen 30 oktober/2november. 
 
Nu ben ik deze maand gaan proberen bij te houden met ovulatie testen. 
Vrijdag - niks
Zaterdag - vergeten
Zondag - streepje (iets lichter dan controlee streep)
Maandag - niks 

Nu hebben wij al vanaf vorige week elke dag of om de dag lopen klussen. 
Maar moet ik nu door blijven testen of is de piek al wel geweest? 
 
Ik meld me ook weer hier. Gisteren ongesteld geworden na een cyclus van 26 dagen. Hopelijk ga ik nu weer de regelmaat in. 
Verder ga ik ook met ovulatietesten aan de slag. Aangezien ik vorige cyclus dacht een innesteling te hebben, terwijl het achteraf gezien eigenlijk de ovulatie was ... hahah. Nu maar testen, dan weet ik het zeker. 
 
Ik ben nieuw hier... Ik doe deze keer ook mee. Wij zitten al aan rond 15, maar zijn sinds mei serieuzer begonnen (ovulatietesten, temperatuur, slijmcontrole, app-begeleiding). Deze maand waren mijn ovulatietesten negatief, al voelde ik gisteren wel een stekende pijn rechtsonder - heb dat nogal gevoeld - ook al toonde de ovulatietest een negatief. Tja, we blijven er wel in geloven. Ik ben nu 32, dus ons eerste kindje mag wel gaan komen :( 
 
Trouwens Noaaa, ik zit een beetje in dezelfde situatie. Alleen had ik negatieve ovulatietesten deze maand, voelde ik mijn eisprong precies wel gisteren, en verwacht mijn NOD ook rond 30 oktober... Toch altijd heel spannend, al blijf ik wel realistisch. 
 
hoi meiden ik lees sinds het topic open is ook mee aangezien ik er ook weer bij kan komen.
Wou pas iets plaatsen als ik iets zeker wist maar zie toch wat vragen voorbij komen.
Milaa fijn dat je hem gevoeld hebt. Dit begekend wel dat de ovulatietesten die je nu gebruokt niet bij je wetken. Koop is een ander merk of een sensitive (als je die niet had) bij mij werkte de normale en die van de action ook niet en daarom heb ik een sensitive en die is heel duidelijk.
Noaaa voor jou beetje hetzelfde als hierboven. Blijf doortesten of koop een ander merk of sensitive kans dat ze nket wetken is er altijd.
Annap succea je gaat hem vast vinden!
Ik zit nog in het wachtbankje in het oktober topic het is daar nu aanzienelijk wel stiller nu jullie allemaal hier zitten of zwanger zijn ? 2 dagen voor ik mag testen en nergens last van... duim voor me meiden ??
 
Terug
Bovenaan