NOD november 2018

Feyre, zie jij dan elke maand in FF de kansen? Dus uitgelegd bij elk kopje dat je deze cervix hebt en bla bla of nu niet meer. Lijkt alsof het alleen de 1ste maand was en als je het nog een keer wil, je moet betalen. Dat doe ik niet, maar miss doe ik iets verkeerds. Ik vind het wel altijd leuk om te lezen namelijk. 

Citrus als ik naar onder scroll heb ik een stoplicht waar ik een analyse in kan maken wanneer wr het beste seks kunnen hebben bedoel je dat? Ik heb ook een knopje "interpretation" waar ik meer uitleg krijg over me ingevulde gegevens maar dat is het enige

Nou ik denk dat ik naar de volgende ronde ga. Gevoelige borsten die ik altijd heb na eisprong worden al minder dus ik denk dat de rode duivels eraan komen. Heb ook ongi krampen. Over 4 dagen nod maar ik gok dat ik ze vandaag of morgen al krijg. En ben zo emotioneel al wat! Op naar ronde 13..

Whoo oke ik voel me weer iets gerustgesteld. Ovu is echt nog niet geweest temp is nogsteeds 36.7 of 36.8 en vanmorgen was de ovu test wat duidelijker (zie foto, ofc in echt nog beter te zien) het is nog geen piek maar die verwacht ik nu wel snel. Had ik toch verkeerd berekend met vorige maand en pas ovu op CD17. Dan zou dus me eisprong pas donderdag zijn ipv vandaag.

Alle zwangeren nog gefeliciteerd!

En fijn Feyre! 
Ik kom net van de tandarts. Op foto is breuk te zien. Morgen kijken of ze kunnen repareren of toch implantaat. 

Maat wat ik lastig vind: dan vraagt ie voor de foto: ben je zwanger ? Voelde heel raar.. nee niet dat ik weet. 

Collega: je weet dat je tijdens een zwangerschap ook altijd 1 ding aan je gebit krijgt he?

Hier vanmorgen menstruatie doorgebroken, nu een cyclus gehad van 26 dagen en op dag 15 m’n eisprong. Ben benieuwd of lfase niet te kort is?!
Door naar ronde 4, merk wel aan mezelf dat ik heel onzeker word. Mijn cyclus is gelijk heel mooi na het stoppen met de pil, ergens de angst dat we niet zouden kunnen worden. Waarom? Geen idee! 
Ik heb nog 3 ovulatie testen liggen, deze ga ik wel opmaken aankomende maand maar verder ga ik denk ik de app niet gebruiken en minder meelezen op het forum. Zodra de december topic opent kom ik me zoieso weer even melden?
Ik hoop voor jullie veel positieve testen?

[quote quote=10129768]Feyre, zie jij dan elke maand in FF de kansen? Dus uitgelegd bij elk kopje dat je deze cervix hebt en bla bla of nu niet meer. Lijkt alsof het alleen de 1ste maand was en als je het nog een keer wil, je moet betalen. Dat doe ik niet, maar miss doe ik iets verkeerds. Ik vind het wel altijd leuk om te lezen namelijk.[/quote]
Wat isFF?

Terug
Bovenaan