NOD november 2018

FlowerS ik snap het gevoel helemaal hoor. Die angst dat het niet gaat lukken. 
Als kers op de taart had mijn man afgelopen week (hij is overigens nog maar 26, bijna 27) bij zijn moeder laten doorschemeren dat ze komend jaar misschien wel te horen zou krijgen dat ze oma zou worden. Hij is erg close met haar. En wat denk je?! Of we het wel zeker wisten, hij is net begonnen met een studie, we hebben net vorig jaar een huis gekocht. Ik ben gvd 34! Als we gaan wachten tot hij klaar is met z'n studie ben ik 38. En dan zijn we zeker weten te laat. Mijn moeder begon aan de menopauze op haar 39/40ste. 
We hebben overigens nog nooit wat normaal gedaan. En mijn man is degene die heel graag kinderen wil. Ik heb alleen gezegd "dan moeten we er nu aan beginnen anders is het te laat". 

Temp FF = Fertility Friend een app
Ixxomi jammer dat je zo'n reactie kreeg! nou niet echt wat je verwacht of hoopt. lekker laten lullen jullie kiezen zelf wanneer je ervoor gaat of je nu studeerd of niet! ik ga mogelijk ook nog een opleiding volgens terwijl we proberen zwanger te raken. laat het me ook niet tegenhouden

Wij zijn bezig met een (klus)huis te kopen. En mijn schoonouders begonnen ineens van dan nog maar even niet aan kindjes beginne etc etc.. we hebben maar meegelult want ze weten niet dat we wel bezig zijn. Is misschien ook niet handig maar om nog een jaar te wachten met risico dat het dan nog een jaar kan duren voor et lukt is ook niet echt handig

Jammer van die reacties. Kinderen zijn niet te plannen. 

Ik vrees het ergste. Zit vier dagen voor nod en had net heel lichtbruine afscheiding... ? 

Zwemmer nog ff op jouw reactie van eerder vandaag. Ik had een tandarts afspraak 2 maanden terug. toen vroeg ze ook of ik zwanger kon zijn. toen was ik toevallig net ongesteld geworden. en vorige maadn moest ik weer terug en dat was op de dag van me miskraam... volgens mij ga ik niet zo goed smaen met de tandarts xD
ik hoop voor je dat ze je tand kunnen repareren, hoe eet je nu? xD
die krampen kunnen ook met eisprong/innesteling te maken hebben zie dat je NOD over 4 dagen is :D

Ik was laatst ook bij de tandarts. Of er is iets verandert was, vroeg ze. Dus ik knikte en gaf aan dat mijn medicatie was verandert. Ik wilde dat niet in de wachtkamer roepen. 
Dan krijg je zo'n formuliertje met opties. Stond "zwangerschapswens" er niet bij. Dus dat heb ik maar met een knalrode kop erop gezet, haha. Dan hoef ik mezelf in ieder geval niet te verdedigen in de wachtkamer als ik geen rontgen foto wil. 

Terug
Bovenaan