NOD november 2018

Overigens zit ik nu weer op t wachtbankje... NOD 15 november. 
Ik vind dat "geheim" wel lastig hoor. 
Van de week had ik het er over met mijn schoonzus. Nadat ik vertelde dat ik 17 jaar de pil had gebruikt, vroeg ze me op de man af of ik nu gestopt was. 
Ik ben altijd naar iedereen heel eerlijk dus heb gewoon ja gezegd. Maar nu voel ik me wel een beetje schuldig tov mijn moeder en zusje. Zij weten van niets. 
Ik heb me eigenlijk voorgenomen om het niet uit mezelf te vertellen, maar niet te liegen als iemand er naar vraagt. 

Owja en mijn schoonzusje is nogal een kletsert, dus wie weet weet straks mijn moeder en zusje het ook wel. Maar niet uit eerste hand... 
Maar dan nog wil ik het niet vertellen eigenlijk. Moeten ze er maar naar vragen. Bovendien weet iedereen eigenlijk wel dat wij kinderen en we roepen altijd "als ons huis klaar is". Waarschijnlijk is dat ergens in februari. 

@zwemmer succes met je tand! Zal er gek uitzien. 
Hier beginnen ook de pre menstruatie klachten. Dus ben bang dat ik ook naar de volgende ronde doorga. Nog een paar dagen wachten. 

[quote quote=10129983]wauw en heb ineens enorme krampen (lijken totaal niet op menstruatie) zere rug en moe.. [/quote]
Denk je dat je zwanger bent? Of ongesteld wordt?
Nog 2 dagen tot NOD nu. Iets minder zeker dat ik zwanger ben haha. Bang dat ik het me toch heb ingebeeld. Wel veel zin om te testen, maar houd me nog in. 

Ik moest laatst ook bij de tandarts een röntgenfoto laten maken en zat toen vlak voor mijn NOD. Ik verteld dat ik mogelijk zwanger was maar het zelf nog niet wist. Zij zei toen dat het in het prille begin van een zwangerschap nog niet veel kwaad kan. Het is immers heel klein en wordt beschermt door jouw lichaam en zit ook een heel eind van dat kleine stukje van je hoofd waar de straling op komt. Later in zwangerschappen doet ze het liever niet tenzij het echt echt nodig is. De verdoving kon overigens helemaal geen kwaad.

ElsieJoy hier ook weer wat veraarring net de 2besure weer gedaan. Nog eigenlijk hetzelfde als vanmorgen. Maar ook de sensitive van sensitest gedaan in de eindmiddag net als de dagen hiervoor en die is tovh wel echt piek (dagen ervoor ieta lichter!) En de normale van sensitest ook maar gedaan wel een uur later(met dezelfde urine) en die is juist weer erg licht(werkte ook niet geweldig maar zag votige maand op alle 3 op dezelfde dagen wel me piek...)

Annap ik heb het gewoon op het formulier geschreven. Pas aan de tandarts gegeven in de behandelkamer. Ook al had het in wachtruimte gemoeten schaam me er niet voor is normaal toch.
lepeltjelepeltje lastig he het lichaam. Hoop toch op een positieve test voor je!
Kershje ben toch wel benieuwd wat zei je vriend gisteravond!?

Feyre ik schaam me er niet voor, maar dan weet meteen het hele dorp hier, als ik zoiets in de wachtkamer zeg ?

Terug
Bovenaan