NOD november 2018

Annap ah ja hier is het wat groter en ken niemand hier verder ? mijn familie zit in Rotterdam die van me man in Nijeveen en wij wonen in Assen dus kom zr niet zomaar tegen en ben introvert dus heb ook niet echt een "band" met de wijk bewoners haha

Dames een vraagje. Ik ben nu ovulatietesten aan het doen en ik vind er nog niet echt een piek tussen zitten. Nu heb ik vanmiddag wel wat krampen aan de linkerkant van mijn buik gehad. Voor zover ik weet heb ik nog nooit mijn eisprong gevoeld. Kan het zijn dat mijn ei nu wel springt maar dat de piek nog moet komen? Of is mijn piek te laag voor het meten op de ovu testen? 
Ik klus verder wel lekker door, maar probeer toch die testen te snappen. Volgens mijn app is mijn eisprong morgen (mag ook wel op dag 22)

ElsieJoy das echt een hele erge opmerking zeg.. had ze later nog spijt van haar woorden?

Ik heb gisteren avond en nu vanavond ontzettende rommelende darmen. Vandaag veel afscheiding gehad.. waterige afscheiding . Het is nu 7 dagen na de eisprong maar denk niet dat het Wat te maken heeft met een eventuele zwangerschap?

Vlindertje zover ik weet geeft de test eerst een piek voor je ei springt. Je piek is je laatste groeispurt voor hij springt. Het kan zijn dat vannacht of morgen ochtend je piek is en hij daarna springt. Hij kan namelijk ook nog 2 dagen na je lh piek springen

Hi allemaal, even een vraagje, mijn nod is aankomende zaterdag en afgelopen zaterdag heb ik gedurende een halve a driekwart dag last van steken in mijn eileider gehad, het waren er maar een paar maar wel wat verspreid. Het is daarna weggegaan en niet meer terug gekomen. Ik herken de steekjes van een eerder HSG onderzoek waar ik dat nog een paar dagen nagevoeld heb. Ik weet dat het eventueel een innesteling geweest kan zijn maar dat hoeft niet. Hoe lang duurt een innesteling eigenlijk? Anyways, Toch vind ik het erg opvallend. Meerdere dit gehad misschien? Groetjes Anne

Jemig Elsiejoy, wat een nare opmerkingen. Mijn moeder kan ook heel erg naar uit de hoek komen, onbedoeld. En niet zo erg als dit hoor. Het is altijd afwachten hoe ze reageert. Wel lastig, want van je moeder blijft het gewoon altijd pijn doen. Gelukkig heb ik wel een supportive vader en schoonouders. Hoop dat je t los kunt laten en support halen uit je schoonouders!
MammavanB waarom denk je dat t er niet mee te maken heeft? 
Jammer Britt... ben je erg teleurgesteld?
Vlindertje, misschien is het inderdaad je eierstok. Die pijn kun je ook hebben voor je eisprong. Gewoon gebruik van maken!
En Feyre zet m op de komende dagen!

Hallo dames!
Ik ben nieuw hier op het forum.
Ik heb 10 oktober de laatste pil genomen en 15 oktober eerste ongesteldheidsdag.
Hoe ik nu bereken zou ik 12 nov ong. worden.
Vorige week maandag 29e, zou volgens een rekenmachine de ovulatie zijn. Nu had ik afgelopen week meer en slijmeriger vloed. 
Ook allerlei tekenen die kunnen duiden op een vroege zwangerschap, maar ook tekenen zijn van ontpillen.Zoals: steken/ krampen onder in buik. Rare/vieze smaak in de mond. Misselijk. Pijnlijke borsten. Wijzigende smaak beleving van voedsel (trek) en vind vanalles stinken en sterk ruiken.
Nu heb ik ook last van mijn buik als ik bijvoorbeeld gehurkt zit of rare houding lig (gedraaid). Of mijn broek die te hoog en strak zit.
Hoe lang wacht je met een zwangerschapstest als je menstruatie uitblijft? Ik dacht zelf als ik normaal maandag 12 nov ongesteld zou moeten worden om het weekend erna te testen?
Groetjes!

Terug
Bovenaan